زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ و نابینایی 2 پسر در جشن تولد با مصرف مشروبات دست ساز

چند پسر جوان برای دوست‌شان در پارک جشن تولد گرفتند و وقتی دور هم جمع شدند، شروع به مصرف مشروبات الکلی کردند غافل از اینکه این مشروبات تقلبی است و حادثه‌ مرگباری در کمین‌شان است.
02 اسفند 1402
شناسه : 104167
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104167
91+
بالا
چند پسر جوان برای دوست‌شان در پارک جشن تولد گرفتند و وقتی دور هم جمع شدند، شروع به مصرف مشروبات الکلی کردند غافل از اینکه این مشروبات تقلبی است و حادثه‌ مرگباری در کمین‌شان است.

حادثه 24 - چند پسر جوان برای دوست‌شان در پارک جشن تولد گرفتند و وقتی دور هم جمع شدند، شروع به مصرف مشروبات الکلی کردند غافل از اینکه این مشروبات تقلبی است و حادثه‌ مرگباری در کمین‌شان است.

این حادثه در یکی از روزهای بهمن‌‌ماه در پارکی در تهران رخ داد. آن روز 5پسر جوان که در پارک برای دوست‌شان جشن تولد گرفته بودند، دور هم جمع شدند و یکی از آنها به نام سهراب مدعی شد که مشروبات الکلی تهیه کرده تا به تصور خودشان دقایقی خوش باشند.

آن شب در آن جمع دوستانه فقط یک نفر به نام محسن حاضر شد تا سهراب را همراهی کند و بقیه از ترس اینکه مبادا اتفاقی برایشان رخ بدهد، بی‌خیال سرخوشی مستانه شدند. سهراب و دوستش محسن شروع به مصرف مشروبات الکلی کردند و ساعتی بعد وقتی عقربه‌های ساعت به نیمه‌شب رسیده بود، همگی تصمیم گرفتند به خانه‌هایشان برگردند. به این ترتیب دورهمی دوستانه پایان یافت و سهراب و دوستش نیز راهی خانه‌شان شدند.

گزارش مرگ

این دو پسر جوان آن شب حال خوبی نداشتند و هر چه می‌گذشت، حالشان بدتر می‌شد. در این شرایط هر دوی آنها به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. همه شواهد از این حکایت داشت که آنها قربانی مشروبات الکلی سمی شده‌اند. 3روز بعد از این ماجرا محسن حالش به‌شدت وخیم شد تا اینکه قلبش از تپش ایستاد و جان باخت. سهراب هر چند از خطر مرگ گریخته بود اما دچار مشکل حاد بینایی شده بود.

در این شرایط بود که گزارش مرگ اسرارآمیز محسن به قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس جنایی تهران اعلام و به دستور او تحقیقات در این پرونده آغاز شد. خانواده محسن خبر نداشتند که پسرشان در دورهمی دوستانه مشروبات الکلی مصرف کرده است. آنها گفتند که پسرشان شب حادثه وقتی از نزد دوستانش به خانه برگشت، به اتاقش رفت که بخوابد اما حالش اصلا خوب نبود و آنها تصمیم گرفتند او را به بیمارستان برسانند و درنهایت نیز 3روز بعد، وی جانش را از دست داد.

بازداشت صاحب قهوه‌خانه

پزشکی قانونی علت اصلی مرگ محسن را مسمومیت ناشی از مصرف متانول دست‌ساز اعلام کرد. در این شرایط بود که خانواده او راهی دادسرا شدند و از فردی که به پسرشان مشروب تقلبی داده و همچنین از سازنده آن به اتهام قتل شکایت کردند.

تیم جنایی به سراغ دوستان محسن رفتند و متوجه شدند فردی که مشروب سمی را به مقتول داده بود، سهراب است که خود نیز بر اثر مصرف آن دچار مشکل حاد بینایی شده است. او در تحقیقات گفت که مشروب دست‌ساز را از صاحب یک قهوه‌خانه در جنوب تهران خریده است اما چون خودش مشروب را خریده و مصرف کرده، ترسیده که شکایت کند. با اظهارات سهراب، بازپرس جنایی دستور بازداشت صاحب قهوه‌خانه را صادر کرد و او دستگیر شد. وی اما فروش مشروبات دست‌ساز را انکار کرد و گفت احتمالا دشمنانش برایش پاپوش دوخته‌اند.

وی درحالی خودش را بی‌گناه می‌داند که چندین نفر شهادت داده‌اند که او مشروب درست می‌کرد و به مشتریانش می‌فروخت. به این ترتیب صاحب قهوه‌خانه بازداشت شده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. این در حالی است که بازپرس جنایی، دستور تحقیقات درباره اینکه آیا فرد دیگری نیز پس از خرید مشروبات تقلبی از صاحب قهوه‌خانه، به کام مرگ رفته یا دچار مشکلات جسمی شده را صادر کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر