زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت در نقش مأمور مبارزه با مواد‌مخدر با سگ موادیاب

اعضای یک باند برای سرقتی بزرگ، نقش مأمور مبارزه با مواد‌مخدر را بازی ‌کردند و با سگ موادیاب راهی سرقت شدند اما خیلی زود معلوم شد که رو دست خورده‌اند.
02 اسفند 1402
شناسه : 104166
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104166
99+
بالا
اعضای یک باند برای سرقتی بزرگ، نقش مأمور مبارزه با مواد‌مخدر را بازی ‌کردند و با سگ موادیاب راهی سرقت شدند اما خیلی زود معلوم شد که رو دست خورده‌اند.

حادثه 24 - اعضای یک باند برای سرقتی بزرگ، نقش مأمور مبارزه با مواد‌مخدر را بازی ‌کردند و با سگ موادیاب راهی سرقت شدند اما خیلی زود معلوم شد که رو دست خورده‌اند.

نیمه شب بیست و ششم بهمن امسال 2خودرو مقابل کارگاهی در شرق تهران توقف کردند و 7مرد درحالی‌که لباس‌های پلنگی و مشکی پوشیده بودند، از ماشین‌ها پیاده شده و وارد کارگاه شدند. آنها کلت، کارت شناسایی پلیس، ‌باتوم و از همه مهم‌تر سگی را به همراه داشتند که مدعی بودند سگ موادیاب پلیس است. این افراد یک برگه قضایی و کارت شناسایی جعلی خود را به نگهبان کارگاه نشان دادند و گفتند که گزارش شده، صاحب کارگاه یک محموله مواد‌مخدر در این محل جاسازی کرده است. آنها حکم ورود و بازرسی از کارگاه را به کارگران نشان دادند و وانمود کردند که باید به همراه سگ مواد‌یاب، ‌کارگاه را بازرسی کنند. اما پس از ورود دست و پای کارگران را بستند و کتک شان زدند. سپس تمام کارگاه را گشتند اما محموله‌ای پیدا نکردند. این افراد در نهایت اموال باارزش کارگران را به سرقت برده و سپس همگی کارگاه را ترک کردند. با گزارش این ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به دستگیری 3 نفر از متهمان منجر شد که یکی از آنها راننده باند مأموران قلابی بود. او گفت: من مسافرکشم و چند وقت قبل مسافری را سوار کردم که به من پیشنهاد کار داد. بعد متوجه شدم کار پیشنهادی او، سرقت است اما او به من اطمینان داد که دستگیر نمی‌شویم. می‌گفت از فردی که کارگر یک کارگاه است، آمار گرفته و فهمیده که صاحب کارگاه قاچاقچی است و یک محموله بزرگ در آنجا نگهداری می‌کند. او نقشه سرقت این محموله را کشیده بود و من همراه باند وی رفتم که به تصور خودمان به پول هنگفتی برسیم اما در داخل کارگاه، اثری از محموله بزرگ نبود. آن شب اعضای باند فقط لوازم قیمتی کارگران را سرقت کردند و بعد از سرقت، 2سرکرده باند به طرز عجیبی ناپدید شدند و حتی یک ریال هم از این سرقت به ما ندادند.

درحالی‌که 2متهم بازداشت شده دیگر هم اظهارات راننده باند را تأیید می‌کنند، تحقیقات برای دستگیری اعضای دیگر باند ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر