زمان مطالعه: 3 دقیقه

برمه از قهرمانی در جام جهانی تا توالت شویی / مرگ فوتبالیستی که رویای مارادونا را به باد داد

آندریاس برمه بازیکن تیم ملی آلمان که در فینال جام جهانی 1990 تک گل ژرمن ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ در 62 سالگی درگذشت
01 اسفند 1402
شناسه : 104139
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104139
184+
بالا
آندریاس برمه بازیکن تیم ملی آلمان که در فینال جام جهانی 1990 تک گل ژرمن ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ در 62 سالگی درگذشت

حادثه 24-  سوزان شفر، همسر او، روز سه‌شنبه (امروز) این خبر را به خبرگزاری آلمان اعلام کرد. ایست قلبی علت مرگ او عنوان شده است.

اندی برمه در دوران فوتبالش به عنوان بازیکن و مربی موفقیت‌های بزرگ و زیادی را به دست آورد. او در دوران فوتبالش برای کایزرسلاترن، بایرن مونیخ و اینتر بازی کرد و دو بار بوندسلیگای آلمان و یک بار سری آ ایتالیا را به دست آورد. او همچنین با اینتر در جام یوفا ۱۹۹۱ قهرمان شد و با کایزرسلاترن در سال ۱۹۹۶ جام حذفی را به دست آورد.

برمه سال ۱۹۹۰ با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد و در دیدار نهایی برابر آرژانتین که به برتری یک بر صفر ژرمن‌ها انجامید، از روی نقطه پنالتی تک گل بازی نهایی را به ثمر رساند. او همچنین در جام جهانی ۱۹۸۶ نایب‌قهرمان و در سال ۱۹۹۲ نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.

به گزارش سایت طرفداری با وجود تمام این موفقیت ها در فوتبال برمه در زندگی شخصی به شدت شکست خورده، او با وجود درامد بسیار زیادی که از فوتبال داشت در سال 2015 ورشکسته شد و بانک تقریبا تمام دارایی های او به ارزش 300 هزار یورو را تصاحب کرد. درنهایت زمانی که نوبت به خانه ی او رسید با توجه به خدمات او به فوتبال المان بانک از مصادره خانه ی او سرباز زد به شرطی که برمه برای خود کاری پیدا کند!

برمه به مدت 15 سال بیکار بود و همین مسئله باعث جدایی همسرش و نابودی زندگی او شده بود. بکن بائر در گفتگویی در این زمینه عنوان کرده که بارها به برمه در این زمینه هشدار داده بود اما برمه برای مدت طولانی خود را غرق در الکل کرده بود و تمام کمک های مالی ما و هم تیمی هایش را هدر داد.
درنهایت چندی قبل الیور استروب که خود بازیکن سابق بسیاری از تیم های بوندس لیگا بود پیشنهاد کاری به برمه ارائه کرد که در ان بندی با عنوان شستشوی توالت های عمومی در صورت نیاز امده بود!.

ارسال نظر