زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارق اجیر شده بعد سرقت کیف زن جوان خودرواش را به آتش کشید

مرد کینه‌جو که یک سارق را اجیر کرده بود تا کیف زن جوانی را سرقت کرده و خودرواش را آتش بزند از سوی پلیس دستگیر شد.
01 اسفند 1402
شناسه : 104133
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104133
88+
بالا
مرد کینه‌جو که یک سارق را اجیر کرده بود تا کیف زن جوانی را سرقت کرده و خودرواش را آتش بزند از سوی پلیس دستگیر شد.

حادثه 24 - مرد کینه‌جو که یک سارق را اجیر کرده بود تا کیف زن جوانی را سرقت کرده و خودرواش را آتش بزند از سوی پلیس دستگیر شد.

 سرهنگ داوود آقا‌زاده، فرمانده انتظامی گرمسار در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره کیف‌قاپی از یک خانم و آتش‌زدن خودروی مال‌باخته در حوزه استحفاظی این شهرستان؛ باتوجه به حساسیت  موضوع و رعب و وحشت ایجاد‌شده پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گرمسار قرار گرفت. با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار، سارق کیف‌قاپ، شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

پس از دستگیری سارق و انتقال وی به پلیس آگاهی؛ کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل‌آمده به سرنخ‌های جدیدی در خصوص آتش‌سوزی خودروی زن جوان رسیدند که متهم در بازجویی‌های فنی و با مشاهده دلایل و مستندات، ضمن اعتراف به کیف‌قاپی اعلام داشت، فردی با پرداخت پول از وی خواست تا کیف این خانم را سرقت کند و خودروی او را آتش بزند.

 سرهنگ داوودآقا‌زاده در ادامه افزود: باتوجه به شناسایی متهم دوم، با هماهنگی‌های لازم و در یک عملیات برق‌آسا وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود که همان اجیرکردن متهم اول بود اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در خاتمه ضمن اعلام اینکه در بازرسی به عمل‌آمده از منزل متهم اول کیف شاکی کشف و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند، بیان داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هرجامعه می‌باشد و تأمین و ارتقای امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر