زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرد خشمگین به خاطر دفاع از همسر باردارش زن صاحبخانه را خفه کرد

مرد سرایدار بعد از دعوا با زن صاحبخانه او را خفه کرد و پول و طلاهایش را به سرقت برد. متهم مدعی شد، مقتول را به خاطر حمله به زن باردارش و سقط جنین کشته بود.
01 اسفند 1402
شناسه : 104131
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104131
165+
بالا
مرد سرایدار بعد از دعوا با زن صاحبخانه او را خفه کرد و پول و طلاهایش را به سرقت برد. متهم مدعی شد، مقتول را به خاطر حمله به زن باردارش و سقط جنین کشته بود.

حادثه 24 - مرد سرایدار بعد از دعوا با زن صاحبخانه او را خفه کرد و پول و طلاهایش را به سرقت برد. متهم مدعی شد، مقتول را به خاطر حمله به زن باردارش و سقط جنین کشته بود.

اولین روزبهمن امسال، مردی با اورژانس تهران تماس گرفت و اطلاع داد مادر ۶۵ساله‌اش در خانه‌ای در طبقه دوم ساختمانی در محله شوش تهران بیهوش افتاده است. نیروهای امدادی که آنجا رفتند معلوم شد فوت کرده است. تصورمی‌شد علت مرگ سکته قلبی بوده است. جسد او برای دفن به بهشت زهرای تهران منتقل شد اماساعاتی بعد وقتی پسرش برای برداشتن مدارک هویتی او به خانه بازگشت، متوجه شد طلاهای مادرش که تومان ارزش داشته و دوکارت بانکی او در خانه نیست و شک کرد که او به قتل رسیده باشد. به همین خاطر شکایتی را در پلیس آگاهی مطرح کرد. با تحقیق از پسر خانواده معلوم شد خانه‌اش چند کوچه با مادرش فاصله داشته و برای او صبحانه آورده بود که با جسدش روبه‌رو شد. در تحقیقات بعدی یکی از همسایه‌ها نیز گفت: ساعت۴صبح روز حادثه زوج سرایدار رادیده که کوله‌پشتی همراه‌شان بوده و محل را ترک کردند وکسی ازآنها خبری ندارد و تلفن‌های‌شان خاموش است. این در حالی بود که بازپرس جنایی تهران نیز از پزشکی قانونی خواست علت مرگ این زن را معلوم کند که پزشکان اعلام کردند او براثر خفگی به قتل رسیده است.

همچنین معلوم شد زوج فراری با تاکسی اینترنتی به رباط کریم رفته‌اند. بعد از چند هفته رد آنها در خانه اجاره‌ای در آنجا به دست آمد و دو روز پیش بازداشت شدند. این زوج به نام شهاب و شیوا دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و به قتل زن صاحبخانه اعتراف کردند. شهاب به بازپرس جنایی گفت: سه سال قبل با همسرم شیوا آشنا شدم و با او ازدواج موقت کردم. از آن موقع سرایدار ساختمان محل قتل بودیم و در زیر‌زمین آنجا ساکن شدیم. مقتول خانه‌هایی داشت که هر ماه اجاره آنها را از مستاجرانش جمع می‌کردم، حتی کارتش را می‌داد و برایش خرید می‌کردم. زنم باردار بود و قراربود ۱۵روزدیگر پدر شوم‌.مقتول چند روزی بود برای شرکت درعروسی به شهرستان رفته ونیمه‌شب حادثه بازگشت. روز قبل، از مستاجران ۳۵‌میلیون تومان اجاره گرفته و در کیسه‌ای گذاشته بودم. نیمه‌شب که آمد۳۵‌میلیون تومان را درکیسه گذاشته و برایش بردیم. می‌گفت باید ۴۵‌میلیون تومان باشد نه این مبلغ و من دروغ می‌گویم. من به خانه رفتم تا رسیدها را برایش بیاورم. وقتی برگشتم، دیدم حال زنم بد شده، فهمیدم با صاحبخانه دعوایش شده و او را هل داده وبه دیوار برخورد کرده است. عصبانی شده وکنترلم را ازدست دادم. با آن زن دعوا کردم که چرا به زن باردارم آسیب زده است. با دستانم گلویش راگرفته وخفه‌اش کردم. ۴۵‌دقیقه آنجا بودیم‌. حتی مقتول مقاومت می‌کرد وصورتم را چنگ انداخت‌. همسرم می‌گفت بیا برویم دعوا نکن اما من آن‌قدر گلویش رافشار دادم که فوت شد.سه النگوی طلای مقتول را همراه انگشتر، گوشواره و ست طلاهایی که به خودش آویزان کرده بود را همراه دو کارت بانکی برداشته و فرار کردیم. به خانه دوستم دررباط کریم رفتیم. زنم رابه بیمارستان بردم که در آنجا فهمیدم بچه‌مان سقط شده‌است. طلاها را به طلافروشی‌های کرج، شهریار، رباط‌کریم وپرند برده وفروختم‌. با پول طلاها، خانه‌ای اجاره کرده و در آنجا ماندیم. همسرش نیز گفته‌های او را تایید کرد وگفت که فقط شاهد ماجرا بوده است. محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف این زوج، تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر