زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق شدن یک جوان با نسخه عجیب رمال

مهران سردسته باندی است که در اطراف بهشـــــــت‌زهرا از‌طعمه‌هایشان سرقت می‌کردند. او مدعی است که نسخه پیرزن رمال باعث شد تا تبدیل به سارق شود.
01 اسفند 1402
شناسه : 104130
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104130
81+
بالا
مهران سردسته باندی است که در اطراف بهشـــــــت‌زهرا از‌طعمه‌هایشان سرقت می‌کردند. او مدعی است که نسخه پیرزن رمال باعث شد تا تبدیل به سارق شود.

حادثه 24 - مهران سردسته باندی است که در اطراف بهشـــــــت‌زهرا از‌طعمه‌هایشان سرقت می‌کردند. او مدعی است که نسخه پیرزن رمال باعث شد تا تبدیل به سارق شود.

 از چه افرادی سرقت می‌کردید؟

در اطراف بهشت زهرا با موتورسیکلت پرسه می‌زدیم و با دیدن خودروهایی که برای خرید گل توقف کرده بودند، به سمتشان می‌رفتیم. اگر شیشه ماشین پایین بود گوشی موبایل‌شان را می‌قاپیدیم.

انگیزه‌ات از سرقت چه بود؟

من به خاطر نسخه یک رمال، سارق شدم.  دو سه سال قبل می‌خواستم ازدواج کنم اما خب هربار که می‌رفتم خواستگاری جواب منفی می‌شنیدم. یکی از دوستانم، گفت برو پیش یک فالگیر، شاید طلسمت کرده باشند. من هم سراغ پیرزن رمال رفتم و او گفت بخت مرا جادو کرده‌اند. پیرزن کلی پول گرفت و گفت باید کاری خارق‌العاده و عجیب انجام بدهی تا طلسم باطل شود. من هم دیدم سرقت، عجیب‌ترین کاری است که می‌توانم انجام بدهم و شدم یک سارق.

کار عجیب دیگری نبود؟

می‌خواستم هیجان را هم تجربه کنم. هیجان سرقت را دوست دارم.

مواد مصرف می‌کنی؟

گاهی تفریحی گل می‌کشم اما معتاد نیستم.

با گوشی‌های سرقتی چه می‌کردید؟

به مالخرمان می‌فروختیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر