زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات 2 فقره قتل در 2 نقطه بلوچستان/ 3 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری قاتلان متواری توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان نیکشهر و مهرستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
30 بهمن 1402
شناسه : 104092
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104092
82+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری قاتلان متواری توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان نیکشهر و مهرستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری قاتلان متواری توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان نیکشهر و مهرستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره قتل عمد با سلاح گرم در شهرستان‌های نیکشهر و مهرستان بررسی موضوع این جنایت به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی دقیق ابعاد پرونده و اظهارات شاهدان عینی در صحنه، بیان کرد: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین پلیسی و اشراف اطلاعاتی توانستند سه نفر از عاملان اصلی قتل‌ها را شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس به جرم قتل اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت اختلافات شخصی با افراد مقتول عنوان کردند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر