زمان مطالعه: 3 دقیقه

گزینه جدید درویش برای سرمربیگری پرسپولیس

جدیدترین استراتژی درویش این است که اگر تیمش در بازی با تراکتور نتواند پیروز شود برای بیشتر نشدن فاصله سرخپوشان با تیم‌های مدعی اوسمار را از کار برکنار کند.
29 بهمن 1402
شناسه : 104034
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104034
180+
بالا
جدیدترین استراتژی درویش این است که اگر تیمش در بازی با تراکتور نتواند پیروز شود برای بیشتر نشدن فاصله سرخپوشان با تیم‌های مدعی اوسمار را از کار برکنار کند.

حادثه 24 - جدیدترین استراتژی درویش این است که اگر تیمش در بازی با تراکتور نتواند پیروز شود برای بیشتر نشدن فاصله سرخپوشان با تیم‌های مدعی اوسمار را از کار برکنار کند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت درویش باز هم استراتژی جدید را در ذهن دارد و این موضوع را نیز در بین اطرافیانش مطرح کرده است.

درویش در مصاحبه‌های اخیرش در دفاع از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی مدعی شد که به جای اینکه یک میلیون دلار صرف سرمربی خارجی کند با پولش بازیکن خریده است تا بتوانند فصل آینده برای قهرمانی آسیا بجنگند! اظهارنظری که واکنش‌های مختلفی را از سوی هواداران و منتقدان در پی داشت که جالب‌ترین آن این بود؛ برای حضور در لیگ قهرمانان اول باید سهمیه گرفت و سوال این است که آیا این اتفاق با اوسمار ممکن است؟

جالب اینکه درویش در بخشی دیگر از اظهاراتش نیز مدعی شده بود که اگر تا آخر فصل با اوسمار نتیجه لازم را نگرفتند آن وقت برای استخدام یک مربی خوب خارجی اقدام خواهد کرد. در واقع او با بیان این جمله اول از همه خواست به منتقدانش بگوید اگر پرسپولیس نیم‌فصل دوم نتیجه نگیرد شخصی که باید برود اوسمار است و نه او؛ چراکه برای سال بعد برنامه دارد!

تازه‌ترین استراتژی درویش

همان‌طور که انتظار می‌رفت درویش باز هم استراتژی جدید را در ذهن دارد و این موضوع را نیز در بین اطرافیانش مطرح کرده است. جدیدترین استراتژی درویش این است که اگر تیمش در بازی با تراکتور نتواند پیروز شود برای بیشتر نشدن فاصله سرخپوشان با تیم‌های مدعی اوسمار را از کار برکنار و یک‌ مربی خارجی را جایگزین او کند. البته او برای اجرای این استراتژی یک مشکل بزرگ دارد و آن هم کمبود بودجه برای استخدام سرمربی خارجی است. مشکل گزینه نیست و مربیان خوب خارجی زیادی هستند که حاضرند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرند، از جمله خوزه پسیرو که مذاکره با پرسپولیس را به بعد از جام ملت‌های آفریقا موکول کرده بود، هرچند او حالا با نایب‌قهرمانی با تیم نیجریه طبیعی است خواهان بیشتری پیدا کرده باشد.

 درویش در مذاکراتش با مربیان خارجی متوجه شد که مربیان خوب را می‌شود با قیمت حدود یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جذب کرد، اما با ۳۰۰ هزار دلار باید به سراغ مربیانی هم‌سطح اوسمار برود. درویش برای اینکه بتواند مربی خارجی بیاورد به دنبال منابع مالی است و چه‌بسا اگر به خواسته خود نرسد ممکن است یک مربی ایرانی را جایگزین مرد برزیلی کند. هرچند شاید پیروز نشدن پرسپولیس در بازی با تراکتور باعث شود وزارت ورزش در نهایت تصمیم بگیرد تغییرات مدیریتی را برای این باشگاه در نظر بگیرد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر