زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات تازه از قتل عام خانوادگی در فاریاب / انگیزه قتل عام مشخص شد

مرد جوان که در اقدامی جنون‌آمیز ۱۲ عضو خانواده‌اش را در یک روستا از توابع کرمان با مسلسل کلاش قتل عام کرده بود هنگام دستگیری از سوی پلیس کشته شد.
29 بهمن 1402
شناسه : 104033
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104033
145+
بالا
مرد جوان که در اقدامی جنون‌آمیز ۱۲ عضو خانواده‌اش را در یک روستا از توابع کرمان با مسلسل کلاش قتل عام کرده بود هنگام دستگیری از سوی پلیس کشته شد.

حادثه 24 - مرد جوان که در اقدامی جنون‌آمیز ۱۲ عضو خانواده‌اش را در یک روستا از توابع کرمان با مسلسل کلاش قتل عام کرده بود هنگام دستگیری از سوی پلیس کشته شد.

 ساعت ۴:۳۰ بامداد شنبه ۲۸ بهمن ساکنان یک روستا در شهرستان فاریاب کرمان، با شنیدن صدای شلیک گلوله و فریادهای دلخراش ساکنان خانه همسایه وحشت زده از خانه هایشان بیرون دویدند. لحظاتی بعد مرد جوانی در حالی که یک اسلحه کلاشنیکف در دست داشت از خانه همسایه خارج شد و فرار کرد.

وقتی همسایه‌ها وارد خانه شدند با پیکرهای خونین چند زن و مرد و کودک روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله مجروح شده یا جان باخته بودند. بلافاصله وقوع این حادثه به پلیس و اورژانس اعلام شد و دقایقی بعد مأموران به محل حادثه رسیدند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد ۱۲ زن و مرد و کودک که همگی اعضای یک خانواده بودند با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند و سه نفر نیز مجروح شده‌اند که با انتقال مجروحان به بیمارستان و شروع تحقیقات، شاهدان ماجرا اظهار داشتند این جنایت هولناک از سوی پسر ۲۵ ساله خانواده رخ داده است که با پدرش و برادران ناتنی خود بر سر مسائل ملکی و مالی اختلاف شدیدی داشته و در نهایت اقدام به قتل پدرش و دو برادر ناتنی خود و همسران و فرزندان آنها کرده است. قربانیان این جنایت خانوادگی از کودک ۲ ساله تا مرد ۶۰ ساله بودند که در دو خانه روستایی به قتل رسیده بودند.

بدین ترتیب با شناسایی هویت متهم تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بامداد شنبه جوانی در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشنیکف تعداد ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود شامل (پدر، برادر، زن برادر و …) را به قتل رساند که عملیات دستگیری وی بلافاصله آغاز شد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده‌اش داشته با استفاده از سلاح کلاشنیکف ۱۲ نفر از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است. تحقیقات میدانی و پی‌جویی‌های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان‌های همجوار نیز گزارش شد و در نهایت متهم متواری در روستای مهروئیه همین شهرستان شناسایی شد و در جریان عملیات دستگیری‌اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت مأموران تیراندازی هم داشته کشف شد.

از آنجا که عامل این جنایت هولناک کشته شده تحقیقات در این پرونده برای کشف انگیزه اصلی قاتل مشکل خواهد بود، با این حال بررسی‌ها از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر