زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرنوشت تلخ زن راننده تاکسی اینترنتی در شرق تهران/ 3 مرد جوان پس از کشف جسد سوخته دستگیر شدند

به دنبال فقدان یک زن راننده و کشف جسد ناشناس سوخته در بیابان‌های شرق تهران، ۳ مرد جوان در جریان تحقیقات جنایی بازداشت شدند.
28 بهمن 1402
شناسه : 103998
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103998
157+
بالا
به دنبال فقدان یک زن راننده و کشف جسد ناشناس سوخته در بیابان‌های شرق تهران، ۳ مرد جوان در جریان تحقیقات جنایی بازداشت شدند.

حادثه 24 - به دنبال فقدان یک زن راننده و کشف جسد ناشناس سوخته در بیابان‌های شرق تهران، ۳ مرد جوان در جریان تحقیقات جنایی بازداشت شدند.

اوایل بهمن‌ماه امسال، دختر جوانی به شعبه نهم دادسرای امور جنایی رفت و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: مادرم راننده تاکسی اینترنتی است، او روز گذشته با خودروی پراید خود از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانش هستم، لطفا کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات فنی و مخابراتی پی بردند، آخرین تماس زن گمشده با یک مرد جوان در محدوده ورامین بوده و پس از آن تلفن همراهش خاموش شده است که همین ماجرا شک تیم جنایی را بر انگیخت!

کارآگاهان جنایی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت مرد جوان را به نام حامد شناسایی و او را در یک عملیات بازداشت کردند که در میان این تحقیقات جنایی به صورت اتفاقی جسد سوخته ناشناس یک زن جوان در نیزار‌های اطراف شرق تهران توسط رهگذران کشف شد اما خبری از خودروی پراید نبود.

بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه تنها متهم پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و در بازجویی‌ها گفت: کارگر هستم؛ در روز حادثه به همراه 2 نفر از دوستان خود تاکسی اینترنتی گرفتیم در مسیر بودیم که آن 2 نفر باانگیزه سرقت طلاهای زن راننده یک پارچه به گردن او انداختند و دست به جنایتی هولناک زدند در ادامه نیز جسد را در بیابان‌ها رها کردند و با یکدیگر پا به فرار گذاشتیم.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم خیلی زود راهی مخفیگاه متهمان دیگر پرونده شدند و آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و هدف تحقیقات قرار دادند که متهمان منکر هرگونه ارتکاب قتل شدند و ادعا کردند که در این جنایت نقشی نداشتند و حامد بی‌دلیل پای آنها را به این ماجرا باز کرده است.

از سوی دیگر در بازرسی از خانه حامد یک انگشتر طلا پیدا شد که در ادامه مشخص شد این انگشتر برای زن راننده بوده که همین موضوع کافی بود تا فرضیه به قتل رسیدن زن جوان به دست حامد پررنگ شود! پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی درباره این جنایت تحقیق و خودروی پراید زن جوان را کشف کنند.

با دستور قاضی سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد سوخته برای نمونه‌برداری و آزمایش‌های DNA به پزشکی قانونی منتقل شد همچنین تحقیقات کارآگاهان جنایی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر