زمان مطالعه: 1 دقیقه

علت تیراندازی در گیلان مشخص شد

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در پی اختلاف شخصی و مالی در این شهرستان خبر داد.
28 بهمن 1402
شناسه : 103992
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103992
82+
بالا
فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در پی اختلاف شخصی و مالی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در پی اختلاف شخصی و مالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور روز شنبه با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است،اظهار کرد: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس‌ مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری توسط چند نفر در یکی از محله‌های شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی صورت گفته مشخص شد، سه نفر در پی اختلاف شخصی و مالی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: در این نزاع ۲ نفر با سلاح شکاری به خودرو طرف دیگر درگیری شلیک و موجب رعب و وحشت مردم و ایراد خسارت شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهمان متواری این پرونده شناسایی و این افراد دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر