زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جنازه سوخته مردی در خانه محله نسیم شهر

تیم امدادی پس از مهار آتش یک خانه در محله نسیم شهر با جسد مردی روبرو شدند که یک میله آهنی در پهلوی وی فرو رفته بود و همین کافی بود تا سناریوی مشکوک روی میز پلیس قرار گیرد.
28 بهمن 1402
شناسه : 103982
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103982
100+
بالا
تیم امدادی پس از مهار آتش یک خانه در محله نسیم شهر با جسد مردی روبرو شدند که یک میله آهنی در پهلوی وی فرو رفته بود و همین کافی بود تا سناریوی مشکوک روی میز پلیس قرار گیرد.

حادثه 24 - تیم امدادی پس از مهار آتش یک خانه در محله نسیم شهر با جسد مردی روبرو شدند که یک میله آهنی در پهلوی وی فرو رفته بود و همین کافی بود تا سناریوی مشکوک روی میز پلیس قرار گیرد.

قتل به وسلیه اشیا بخشی از اخبار حوادث را تشکیل می‌دهد. در طول روز اخبار حوادث شامل جرائم مختلف در پایتخت و سایراستان‌های کشور اعلام می‌شود.  در پاره ای از موارد قاتل تلاش می کند تا شواهد حاکم در زمینه قتل را از بین ببرد و اخبار حوادث از این دست کار پلیس را سخت‌تر می‌کند.

رسیدگی به این پرونده از شامگاه چهارشنبه به دنبال آتش سوزی در یک واحد مسکونی در یکی از محله های نسیم‌شهر شروع شد.

خیلی زود تیمی از آتش‌نشانان در محل حضور یافتند در حالیکه آنها در صدد مهار شعله های آتش بودند با جسد سوخته‌ای روبرو شدند.

با تلاش آتش نشانان جسد سوخته به بیرون کشیده شد و در نخستین معاینه جسد که آثار فرو رفتن یک میله آهنی در پهلوی آن مشاهده  میشد گشت پلیس نسیم شهر که از همان ابتدا در صحنه حضور داشت با دیدن جسد فرضیه قتل جسد سوخته قبل از آتش‌ سوزی در ذهنشان متصور شد.

خیلی زود بازپرس جنایی در محل آتش سوزی حضور یافت و پس از دیدن جسد مرد سوخته در حدود ۵۰ ساله که در کاور قرار داده شده بود در نخستین گام دستور داد جسد به دست کارشناسان پزشکی قانونی سپرده شود.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تشکیل شده و تحقیقات خود را با شناسایی هویت مقتول آغاز کردند.

رئیس پلیس بهارستان گفت هنوز اطلاعات تازه ای درباره این جنایت و حتی انگیزه و هویت قاتل یا قاتلان مشخص نشده  و به زودی پی از تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر