زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشف جسد سوخته زنی زیرپل عابرپیاده در اتوبان باقری/ داماد مظنون اصلی قتل مادرزن

مرد سابقه‌داری که متهم به قتل مادرزن سابقش با شلیک گلوله است، پس از نقص حکم قصاصش برای دومین‌بار محاکمه شد. متهم در دفاعیاتش منکر قتل شده است.

اعظم مرادی

خبرنگار

28 بهمن 1402
شناسه : 103972
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103972
104+
بالا
مرد سابقه‌داری که متهم به قتل مادرزن سابقش با شلیک گلوله است، پس از نقص حکم قصاصش برای دومین‌بار محاکمه شد. متهم در دفاعیاتش منکر قتل شده است.

 حادثه 24 - مرد سابقه‌داری که متهم به قتل مادرزن سابقش با شلیک گلوله است، پس از نقص حکم قصاصش برای دومین‌بار محاکمه شد. متهم در دفاعیاتش منکر قتل شده است.

در آخرین روزهای خرداد ۱۳۹۹، جسد سوخته زنی زیرپل عابرپیاده در اتوبان باقری کشف شد که حدود ۴۸ساعت از مرگش می‌گذشت. ماموران در دومتری جسد چهار فشنگ و قسمتی از یک کلت شکسته را کشف کردند. از سوی دیگر مشخص شد گردنبند و انگشتر طلای او سرقت نشده است.  کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود را برای مشخص‌شدن هویت مقتول شروع کردند. آنها به بررسی افراد گمشده پرداختند که مشخص شد جسد متعلق به زن ‌۶۱ساله‌ای است که چند روز قبل خانواده‌اش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند. در جریان بررسی‌ها مشخص شد مقتول با داماد سابق خود که یک قاچاقچی فراری از زندان است، اختلاف‌حساب داشته است. او آخرین‌بار با داماد سابقش قرار ملاقات داشت. این مرد تحت تعقیب قرارگرفت تا این‌که بعد از چند ماه خود را تسلیم کرد و مدعی شد سال۱۳۹۰ به اتهام حمل یک کیلو شیشه به اعدام محکوم شده اما عفوخورده و مجازاتم به ۲۵سال زندان کاهش پیدا کرد. با شیوع کرونا مرخصی گرفته و دیگربه زندان بازنگشتم. روز حادثه با مادرزن سابقم قرار گذاشته و درباره اختلاف‌حساب‌مان حرف زدیم. او را در خیابان شریعتی پیاده کرده و از سرنوشت او خبر نداشتم.

با توجه به کشف آثار خون در خودرو پرویز و آنتن‌دهی گوشی‌اش در محل کشف جسد، برای او به اتهام قتل کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. متهم درشعبه یازدهم دادگاه کیفری یک محاکمه و اولیای‌دم برای او درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و دوباره منکر قتل شد و گفت: به خاطر این‌که آخرین نفری بودم که با مادرزنم قرار داشتم، ترسیدم مرا به‌عنوان قاتل دستگیر کنند. قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده، حکم به قصاص پرویز دادند که با اعتراضش این رای در دیوان عالی کشور بررسی و نقض شد. متهم در جلسه رسیدگی دوباره با تکرار ادعاهای قبلی خود گفت: من و مادرزن سابقم در یک قهوه‌خانه شریک بودیم و مشکل مالی نداشتیم. آخرین‌بار از ماشین من پیاده شده و خبری از نحوه قتل او ندارم. 

​​​​​​​قضات دادگاه در پایان قرار بازداشت متهم را به قرار ۱۰۰میلیارد تومانی تبدیل کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر