زمان مطالعه: 3 دقیقه

نکونام: این آدم بی سروپا بیخود می کند درباره من حرف می زند! / خسته شدم از بس جنگیدم

سرمربی استقلال گفت: من حرفی می زنم و یک آدم بی سر و پا آنقدر فوتبال رو کوچک می‌کند که در مورد حرف‌های من صحبت می‌کند، او بی‌خود می کند که جوابم را بدهد او اصلا کیست؟
27 بهمن 1402
شناسه : 103964
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103964
183+
بالا
سرمربی استقلال گفت: من حرفی می زنم و یک آدم بی سر و پا آنقدر فوتبال رو کوچک می‌کند که در مورد حرف‌های من صحبت می‌کند، او بی‌خود می کند که جوابم را بدهد او اصلا کیست؟

 حادثه 24 - به گزارش ایرنا جواد نکونام سرمربی استقلال بعد از برتری این تیم برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری عنوان کرد: کسب این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. برای اینکه نه سیخ بسوزد نه کباب تیم ما را نیز از حضور آنها محروم کردند. از این پیروزی خوشحالیم. می‌دانستم برای تیم که در جدول شرایط خوبی ندارد هر ١۵ بازی حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی افزود: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و موقعیت گل ایجاد کردیم. گل زودهنگامی که در نیمه دوم زدیم باعث شد موقعیت های بیشتری خلق کنیم. اما حریف ما را تحت فشار گذاشت. با این حال توانستیم بازی را ببریم و باید به این روند خود تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد خوب این تیم در بازی‌های خانگی عنوان کرد: من به آمارها توجه ندارم. در هر بازی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به قهرمانی برسیم.

واکنش نکونام به اختلافش با مدیر باشگاه استقلال

نکونام در مورد اختلافاتش با مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: همه خسته‌ایم و جانی برای ما نمانده است. جای اینکه شمشیر در دست باشیم و بجنگیم یاران خود را خلع سلاح کردیم. نیم فصل اول هم همین بود. باز می‌گویم، اگر دوستان شهامت داشته باشند می‌گویند بله نکونام را نمی‌خواهیم و دوست نداریم نتیجه بگیرد. من به پشتیبانی تیمی که دارم تلاش می کنم و نتیجه می گیرم. ما آرامش نداریم و هر روز از عمد برای ما داستان درست می‌کنند. قرارداد بازیکنان را درست نمی‌کنند و هر روز یک بازی دارند.

وی افزود: مشکلات تیم مشخص است و دارند همه کار می‌کنند استقلال نتیجه نگیرد. هیچ چیز فرقی نکرده و ما را اذیت می کنند. اکنون من حرفی می‌زنم و یک آدم بی سر و پا آنقدر فوتبال رو کوچک می‌کند که در مورد حرف‌های من صحبت می‌کند، او بی‌خود می کند که جوابم را بدهد او اصلا کیست؟ همین که وجود حضور در رختکن را ندارد همه چیز را مشخص می کند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اینها دشمنی با من را به استقلال کشاندند. می‌توانیم از هم خوشمان نیاید مشکلی نیست اما باید تلاش کنیم استقلال موفق شود. خسته شدم و نمی‌دانم باید چه کنم. چرا کسب در مورد جدایی سعید مهری حرف نمی‌زند.

نکونام در مورد اخطارهای که در این بازی گرفتند عنوان کرد: زمانی که در فولاد بودم در بازی با نساجی کاری کردند بازی برده را باختیم. امروز ۵ کارت گرفتیم درحالی حریف مصونیت داشت. صحبت در این خصوص بی فایده است.

 

 

ارسال نظر