زمان مطالعه: 2 دقیقه

دومین بسکتبالیست نوجوان قزوینی درگذشت / امیر محمد اردکانی کیست؟

امیر محمد اردکانی که به همراه سه بسکتبالیست دیگر هفته گذشته در مسیر بازگشت از رقابت‌های لیگ بستکبال نوجوانان کشور دچار سانحه شده بود درگذشت.
27 بهمن 1402
شناسه : 103947
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103947
562+
بالا
امیر محمد اردکانی که به همراه سه بسکتبالیست دیگر هفته گذشته در مسیر بازگشت از رقابت‌های لیگ بستکبال نوجوانان کشور دچار سانحه شده بود درگذشت.

حادثه 24 - امیرمحمد اردکانی که به همراه سه بسکتبالیست دیگر هفته گذشته در مسیر بازگشت از رقابت‌های لیگ بستکبال نوجوانان کشور دچار سانحه شده بود درگذشت.

پس از مرگ محمد امین کاظمی، دومین بسکتبالیست حادثه تصادف هفته گذشته هم جان خود را از دست داد و فردا در قزوین تشییع می‌شود.

حال عمومی رهام یزدی نیز که چند روز گذشته به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شده بود، در شرایط ثابت به سر می‌برد.

وزارت ورزش و جوانان در پیامی، درگذشت این بازیکنان بسکتبال نوجوانان استان قزوین را تسلیت گفت.

جزئیات تصادف امیر محمد اردکانی و امین کاظمی

ابتدای هفته گذشته، یکی از خودروهای حامل ورزشکاران تیم بسکتبال رستمی در مسیر بازگشت از مسابقات لیگ نوجوانان کشور که در قم برگزار شده بود، دچار سانحه شد.

اعضای تیم با ۴ خودروی سواری و به طور جداگانه در حال بازگشت به قزوین بودند که یکی از این خودروها در جاده ساوه به علت نقص فنی در کنار جاده متوقف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فزوین در این باره گفته است: متأسفانه در حالی که این خودرو متوقف بود خودروی ۲۰۶ دیگری که دچار آتش سوزی شده بود از مسیر منحرف از رو به رو به خودروی این گروه برخورد می‌کند.

در این حادثه هر ۴ سرنشین خودرو مصدوم شده‌اند که حال سه نفر مساعد نیست و در کما هستند اما یکی از این مصدومین که حال بهتری داشته به قزوین منتقل شده است.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر