زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل ۳ شهروند صحنه‌ای پس از 8 ماه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که تیر ماه امسال سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.
25 بهمن 1402
شناسه : 103907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103907
155+
بالا
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که تیر ماه امسال سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که تیر ماه امسال سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: در پی به قتل رسیدن سه مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان صحنه در تیر ماه سال جاری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به استفاده از سلاح گرم در ارتکاب این قتل‌ها، افزود: در تحقیقات انجام شده توسط پلیس هویت قاتل که مردی ۳۶ ساله بوده، شناسایی و مشخص شد وی که دارای چهار فقره سابقه کیفری نیز می باشد، پس از ارتکاب قتل ها متواری شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با پیگیری و رصدهای شبانه روزی ماموران پرونده و پس از گذشت حدود هشت ماه مخفیگاه متهم شناسایی و وی در عملیاتی ضربتی که با مشارکت ماموران نوپو انجام شد، قبل از انجام هرگونه عکس العملی زمین‌گیر و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به دستگیر شدن مردی جوان که در زمینه مخفی شدن متهم با وی همکاری داشت، خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام از محل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف، پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۵۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر