زمان مطالعه: 2 دقیقه

حضور اکرم عفیف در پرسپولیس صحت دارد؟

اکرم عفیف پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار گرفته و پیشنهاد پیوستن به این تیم را دریافت کرده است.
25 بهمن 1402
شناسه : 103902
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103902
2039+
بالا
اکرم عفیف پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار گرفته و پیشنهاد پیوستن به این تیم را دریافت کرده است.

حادثه 24 - اکرم عفیف پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار گرفته و پیشنهاد پیوستن به این تیم را دریافت کرده است.

اکرم عفیف، ستاره فوتبال قطر، با ۱۱ گل ثبت‌شده در یک دوره از جام ملت‌های آسیا، رکورد حسین کلانی اسطوره فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در سال ۱۹۷۲ با ۹ گل ثبت‌شده را شکست.

حسین کلانی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲ در تایلند با ۶ تیم حضور داشت و بازی‌های کمتر این آمار را ثبت کرد. عفیف به عنوان بازیکن تیم السد قطر به صورت قرضی از تیم ویارئال اسپانیا به این تیم پیوست تا السد قطر را در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

او پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار گرفته و پیشنهاد پیوستن به این تیم را دریافت کرده است.

آقای گل جام ملت های آسیا 2023

عفیف در جام ملت‌های آسیا با ثبت ۸ گل و هت‌تریک در فینال، دلیل اصلی قهرمانی دوم تیم قطر در آسیا بوده و جایزه بهترین بازیکن و آقای گل را از آن خود کرده است.

بر اساس گزارش نشریه الوطن قطر، مدیران باشگاه اینتر میلان این بازیکن قطری را زیرنظر گرفته‌اند تا خط هجوم خود را با جذب این بازیکن تقویت کنند.

این خبر در حالی منتشر شده که خبرنگاران معتبر ایتالیایی مانند فابریزیو رومانو و شیرا از توافق نهایی مهدی طارمی با اینتر برای پیوستن به این تیم در تابستان آینده خبر داده‌اند.

برخی کاربران عمومی فضای مجازی نظریه هایی را درباره پیوستن اکرم عفیف به پرسپولیس منتشر کرده بودند. اما این مطالب صحت ندارد و اکرم عفیف در حال حاضر بازیکن تیم ویارئال اسپانیا است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر