زمان مطالعه: 4 دقیقه

قتل به سبک بازی مورتال کمبت/ پسر جوان تحت تاثیر مخدر مجیک ماشروم جشن تولد را به خون کشید

پسر جوان پس از مصرف مخدر مجیک ماشروم در جشن تولد و بر اثر توهم آن با ضربه‌های شمشیر دختر و پسری را به قتل رساند. متهم به سبک بازی کنسولی مورتال کمبت، قربانیان را کشت‌.
25 بهمن 1402
شناسه : 103895
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103895
324+
بالا
پسر جوان پس از مصرف مخدر مجیک ماشروم در جشن تولد و بر اثر توهم آن با ضربه‌های شمشیر دختر و پسری را به قتل رساند. متهم به سبک بازی کنسولی مورتال کمبت، قربانیان را کشت‌.

 حادثه 24 - پسر جوان پس از مصرف مخدر مجیک ماشروم در جشن تولد و بر اثر توهم آن با ضربه‌های شمشیر دختر و پسری را به قتل رساند. متهم به سبک بازی کنسولی مورتال کمبت، قربانیان را کشت‌.

ساعت ۱۲ظهردوشنبه ۲۳بهمن امسال یکی از ماموران کلانتری جنت آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از قتل دختر و پسری جوان در یک مهمانی خبر داد. با حضور تیم جنایی در محل قتل آنها با جسد دختر ۲۴ ساله در حالی که آثار جراحت روی دستان و گردنش بود، پشت در خانه رو به رو شدند. جسد پسر ۲۲ ساله که گردنش بریده شده بود هم در اتاق نشیمن افتاده بود. دراتاق خواب هم پسری ۲۱ساله زخمی و بیهوش بود‌. پسر۲۱ ساله با انگشتان خونی‌اش‌ روی دیوار «s» نوشته بود که به بیمارستان منتقل شد‌. در بازرسی از اتاق، چاقو و شمشیر خون‌آلود و ماده مخدر مجیک ماشروم کشف شد. دو دختر و یک زن و صاحبخانه که در محل حضور داشتند، بازداشت و دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، مادر یکی از دختران به نام مینا این خانه را برای چند روز اجاره کرده بود تا دخترش و دوستان دخترش در آنجا پروژه کاری خود را تکمیل کنند. این زن که استاد دانشگاه بود، پس از فرار دخترش از محل جنایت و تماس او، خود را به خانه رساند و با دو جنازه رو به رو شد‌. مینا و مریم که با فرار از خانه زنده مانده بودند دیروز در تحقیقات جنایی جزئیات درگیری مرگبار را فاش کردند.

مینا در تشریح ماجرا گفت: دانشجوی رشته برق هستم‌. با فریده، شهاب، مریم و مهرداد در اینستاگرام دوست شدم‌. شهاب و مهرداد از ارومیه، فریده از لرستان و مریم از کرمانشاه آمده بود‌. قرار بود ‌روی بازی دو‌بعدی یک اپلیکیشن کار کنیم و تولدم را هم جشن بگیریم. عصر یکشنبه، مهرداد از خانه بیرون رفت و شب وقتی برگشت همراه خودش کپسول‌های حاوی ماده مخدر مجیک ماشروم آورد‌. می‌گفت خودش درست کرده و مصرف آن فقط شادی می‌‌آورد و توهم‌زا و اعتیاد‌آور نیست. به خاطر این‌که بازی مورتال کمبت را دوست داشتم، مهرداد برای تولدم یک شمشیر خریده بود‌. من و مریم یک کپسول مجیک ماشروم خوردیم که دز آن پایین بود‌. بقیه بیشتر خوردند. حرف می‌زدیم و می‌خندیدیم‌. چند لحظه بعد من و مریم خواستیم بخوابیم. به همین خاطر آنها به اتاق رفتند.  صبح شهاب موقع راه رفتن در اتاق، عینکم را شکست و سرش داد زدم. چشمان شهاب بزرگ شده بود‌. مهرداد فریاد می‌زد، همه جهان و زمین برای من است و باید مطیعم شوید. صدای دعوای‌شان بلند شد. من و مریم فرار‌کردیم. چند دقیقه بعد با مهرداد تماس گرفتم که گفت فریده و شهاب را کشته است.  مریم نیز گفته‌های او را تایید کرد و گفت اگر می‌ماندیم کشته می‌شدیم.

امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: تحقیقات از این افراد در حالی ادامه دارد که قرارشد بعد از بهبودی قاتل از او تحقیق شود.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر