زمان مطالعه: 1 دقیقه

خالی کردن حساب 23 نفر با شگرد سود ماهیانه خرید و فروش برنج

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با وعده پرداخت سود کلان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از ۲۳ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر دستگیر شد.
24 بهمن 1402
شناسه : 103855
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103855
81+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با وعده پرداخت سود کلان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از ۲۳ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر دستگیر شد.

 حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با وعده پرداخت سود کلان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از ۲۳ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه ۲۴ بهمن در خصوص این خبر اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری کلان از یک‌ شهروند با شیوه دریافت وجه و فریب دادن مال باخته با وعده‌های اغوا کننده پرداخت سودهای کلان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه محمد شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده و یکی از همدستانش شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی ۲۳ مال باخته در خصوص این پرونده، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد متهم گفت: این شخص با معرفی خود به عنوان پخش کننده برنج، با دادن وعده‌های اغوا کننده و پرداخت سود کلان ماهیانه اقدام به دریافت مبالغی از مال باختگان کرده و پس از مدتی متواری می‌شود.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به پیشنهادهای غیر معقول افراد ناشناس توجه نکرده و از گذاشتن اموال خود در اختیار این گونه افراد جدا خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر