زمان مطالعه: 3 دقیقه

نقص عضو پسر ۲۸ ساله با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان

صبح امروز با حضور مقامات و نیروهای سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، صحنه وقوع جرم حمله به جوان ۲۸ ساله توسط دو شرور خطرناک که برای نقص عضو کردن او، ۴۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده بودند، بازسازی شد.
24 بهمن 1402
شناسه : 103842
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103842
110+
بالا
صبح امروز با حضور مقامات و نیروهای سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، صحنه وقوع جرم حمله به جوان ۲۸ ساله توسط دو شرور خطرناک که برای نقص عضو کردن او، ۴۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده بودند، بازسازی شد.

حادثه 24 - صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲) در ادامه اقدامات پلیس پایتخت در مقابله با اراذل و اوباش، صحنه وقوع جرم دو شرور خطرناک که در غرب تهران اقدام به قدرت‌نمایی، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند و همچنین با حمله به یک جوان ۲۸ ساله، او را دچار نقص عضو کرده بودند، با حضور سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر مقامات و پرسنل پلیس پایتخت، بازسازی شد.

این دو شرور خطرناک ‌و سابقه‌دار در اوایل بهمن امسال بر سر اختلافات قبلی یک فرد با جوان ۲۸ ساله و در حالی که ۴۰۰ میلیون تومان پول برای حمله به پسر جوان از آن فرد دریافت کرده بودند، با شمشیر و قمه به پسر جوان حمله کردند و او را در مقابل محل سکونتش در حوالی بلوار آیت‌الله کاشانی در غرب تهران، هدف ضربات سنگین سلاح سرد قرار دادند؛ به نحوی که این اقدام اراذل و اوباش، باعث قطع انگشتان و ناکارآمدی عصب‌های هر دو دست و یک پای پسر جوان شده است.

سرهنگ سعید راستی،‌ معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در حاشیه بازسازی صحنه وقوع این جرم‌ در جمع خبرنگاران گفت: شناسایی و بازداشت اراذل و اوباش همچنان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد و این قول را به مردم می‌دهیم که با هیچ‌کدام از اشرار سر سازش نخواهیم داشت و با هر شخصی که بخواهد نظم و آرامش شهر و شهروندان را به خطر بیندازد و برای مردم ایجاد رعب و وحشت کند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.‌

وی افزود: امروز دو فرد شرور را برای بازسازی صحنه جرم آورده‌ایم که ضمن ارتکاب به جرایمی نظیر زورگیری و ایجاد رعب و وحشت، با دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اقدام به ضرب و جرح شدید یک جوان ۲۸ ساله در غرب تهران کرده بودند. این دو اراذل و اوباش در اوایل بهمن‌ماه در مقابل محل سکونت این جوان، او را از ناحیه دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن مجروح کردند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده است و شدت ضربات به قدری عمیق و زیاد بوده که موجب قطع شدن عصب‌های دست و پای او هم شده است.

راستی خاطرنشان کرد: به محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت به منظور شناسایی ضاربان آغاز شد و پس از سه شبانه‌روز اقدامات میدانی، دو نفر شرور این جنایت شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر کردن این دو شرور کرده است، کماکان ادامه دارد.

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر