زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی ملایر در درگیری با شرور مسلح / سرهنگ محمود خداداد کیست؟

فرمانده انتظامی استان همدان از شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر در درگیری با قاتل و شرور مسلح خبر داد.
24 بهمن 1402
شناسه : 103839
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103839
156+
بالا
فرمانده انتظامی استان همدان از شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر در درگیری با قاتل و شرور مسلح خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان همدان از شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر در درگیری با قاتل و شرور مسلح خبر داد.

 سردار "سلمان امیری" در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110   مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا 56 ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند 22 ساله خود را  در منزل به قتل رسانده و فرزند 32 ساله دیگرش را مجروح می کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران بلافاصله با انجام بررسی های لازم و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می کنند.

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می کنند و در ادامه سرهنگ "محمود خداداد" که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد شرور از ناحیه سینه مجروح و  پس از انتقال به بیمارستان علیرغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت نائل می شود.

سردار امیری اظهار داشت: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان  در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم شریف استان ، شهرستان ملایر و خانواده محترم این شهید عزیز خاطر نشان کرد : مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است از این شهید والامقام دو فرزند پسر 17  و 6 ساله به یادگار مانده است.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر