زمان مطالعه: 1 دقیقه

جشن عروسی در زرند رنگ خون گرفت/ یکی از مهمانان در تالار عروسی کشته شد

دادستان زرند گفت: در پی درگیری میان میهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.
23 بهمن 1402
شناسه : 103780
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103780
397+
بالا
دادستان زرند گفت: در پی درگیری میان میهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

حادثه 24 - دادستان زرند گفت: در پی درگیری میان میهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

رضا یعقوبی امروز ۲۳ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: در این راستا پرونده قضایی در شعبه بازپرسی شهرستان تشکیل و دستورات قانونی برای برخورد قاطع با متهمان صادر شده است.

 وی با بیان آنکه دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچکترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده‌اند، برخورد خواهد کرد، افزود: وقوع چنین اتفاقاتی همگان و به ویژه جوانان را به این نکته رهنمون می‌کند که آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند.

دادستان زرند گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه، از آمادگی لازم برخوردار بوده و با جرائم خشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر اساس قانون برخورد می‌کند و انتظار می‌رود شهروندان همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی شهرستان داشته باشند.

وی به جوانان در خصوص حمل سلاح سرد که می‌تواند زمینه ساز جرائم متعدد باشد، هشدار داد و گفت: متاسفانه دیده شده که برخی از جوانان و نوجوانان اقدام به حمل سلاح سرد می‌کنند و با توجه به اینکه صرف حمل سلاح سرد نیز جرم است، از والدین انتظار می‌رود ضمن ایفای نقش نظارتی، فرزندان خود را کنترل کنند.

یعقوبی بیان کرد: در این راستا لازم است میهمانان مراسم مسائل عرفی و شرعی را در مجالس رعایت نموده و مدیران و مسئولان تالارهای برگزاری مجالس عروسی نیز دستورالعمل و بخشنامه ساماندهی مراسم جشن عروسی را به طور کامل رعایت کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر