زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرکیسه کردن 40 زن و مرد با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار نفت

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار نفت، ۳۰۰ میلیارد ریال از ۴۰ شاکی در شهرستان شاهرود کلاهبرداری کرده بود.
23 بهمن 1402
شناسه : 103767
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103767
71+
بالا
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار نفت، ۳۰۰ میلیارد ریال از ۴۰ شاکی در شهرستان شاهرود کلاهبرداری کرده بود.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار نفت، ۳۰۰ میلیارد ریال از ۴۰ شاکی در شهرستان شاهرود کلاهبرداری کرده بود.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی مال‌باخته به کلانتری کلاته‌خیج شهرستان شاهرود مبنی بر اینکه فردی با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار نفت، مبلغ قابل‌توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است، به‌سرعت پرونده تشکیل شد و بررسی آن در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات فنی و تخصصی دریافت که فرد کلاهبردار با شیوه‌های متعددی به افراد وعده داده که با سرمایه‌گذاری در بازار نفت به سود بسیار زیادی خواهند رسید، اضافه کرد: در این ترفند مالباختگان هرگونه اموال منقول و غیرمنقول خود را فروختند و به متهم پرداخت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: بعد از گذشت مدتی خبری از سود رؤیایی نشد و مالباختگان متوجه شدند، فرد کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

موقوفه‌ای به فعالیت‌ها و زحمات شبانه‌روزی مأموران در راستای شناسایی متهم اشاره کرد و گفت: سرانجام پیگیری‌های مستمر پلیس نتیجه داد و ضمن شناسایی کلاهبردار فراری، طی عملیات غافلگیرانه‌ای در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی از اعتراف متهم و تکمیل و ارسال پرونده به دادسرا خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت سودهای غیرمتعارف با عنوان سرمایه‌گذاری یکی از شگردهای رایج کلاهبرداران است و شهروندان باید در این زمینه دقت نظر بالایی داشته باشند و به‌راحتی فریب وعده‌های پوچ افراد ناشناس را نخورند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر