زمان مطالعه: 2 دقیقه

کنایه سنگین گلر قطری به کی‌روش

عبدالعزیز حاتم پس از پیروزی سه بر یک برابر اردن در فینال جام ملت‌های آسیا گفت قطر با توجه به قدرت خود شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.
21 بهمن 1402
شناسه : 103696
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103696
78+
بالا
عبدالعزیز حاتم پس از پیروزی سه بر یک برابر اردن در فینال جام ملت‌های آسیا گفت قطر با توجه به قدرت خود شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.

حادثه 24 -عبدالعزیز حاتم پس از پیروزی سه بر یک برابر اردن در فینال جام ملت‌های آسیا گفت قطر با توجه به قدرت خود شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.

 حاتم، بازیکن تیم ملی قطر، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هدف خود در این مسابقات که کسب دومین جام متوالی بود، رسیدیم. تیم ما از ابتدا تا پایان مسابقات با قدرت و جنگندگی بازی کرد و شایسته این عنوان بود.

حاتم درباره استرس تیم ملی قطر برای احتمال از دست دادن عنوان قهرمانی در فینال گفت: ما هیچ ترسی نداشتیم. ما در دوحه در بین هواداران پرشمار خود بازی می‌کردیم و امکان نداشت که آنها را ناامید کنیم یا جام را در زمین خودمان واگذار کنیم.

عبدالعزیز حاتم در پاسخ به اینکه چه زمانی احساس کرد تیم قطر قهرمان می‌شود، گفت: زمانی که سرمربی سابق (کارلوس کی روش) رفت.

لازم به ذکر است فدراسیون فوتبال قطر یک ماه و نیم مانده به شروع مسابقات، کارلوس کی‌روش را برکنار و مارکز لوپز اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این کشور انتخاب کرد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر