زمان مطالعه: 3 دقیقه

اخطار فغانی به یک دیپلمات سابق ایرانی / امیر موسوی کیست؟

بعد از اظهارات فردی یک دیپلمات سابق ایرانی در شبکه العهد عراق علیه علیرضا فغانی، این داور بین المللی کشورمان گفته است برمی گردد و از این فرد شکایت می کند.
21 بهمن 1402
شناسه : 103691
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103691
121+
بالا
بعد از اظهارات فردی یک دیپلمات سابق ایرانی در شبکه العهد عراق علیه علیرضا فغانی، این داور بین المللی کشورمان گفته است برمی گردد و از این فرد شکایت می کند.

حادثه 24 - پس از قضاوت علیرضا فغانی در بازی حساس عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا و اخراج ایمن حسین مهاجم عراقی که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، فردی به نام امیر موسوی که گفته می شود رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر بوده است، در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق-اردن مطالب عجیبی مطرح کرد.

به گزارش تابناک  این فرد که ادعا کرده: «فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد!»

علیرضا فغانی که پس از مهاجرت به استرالیا، بارها به کشور رفت و آمد داشته و حتی مسابقات مهمی را در لیگ برتر ایران قضاوت کرده است در گفت وگو با تلویزیون اینترنتی آنتن و ورزش سه به این اظهارات پاسخ داد.

او  درباره مصاحبه تند رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر گفت که طی دو سه ماه آتی سفری به ایران خواهد داشت و ادعاهای این فرد را مورد پیگیری قضایی قرار خواهد داد

این داور محبوب کشورمان گفت: «به احتمال زیاد طی دو سه ماه آینده به ایران خواهم آمد. یک آقایی صحبتی کرده بود که همه برای من فرستادند. حالا اصلا من نمی‌دانم ایشان مسئولیتی دارد یا نه؟!»

او ادامه داد: «می‌گفتند ایرانی است و رایزن فرهنگی است. من نمی‌دانم در سال‌های گذشته چه فرهنگی از ما به کشورهای دیگر اشاعه کرده است. اینکه در یک رسانه برای خودشیرینی چنین مسائلی را عنوان می‌کنند، می‌تواند مورد پیگرد قانونی هم قرار بگیرد. که حالا من به امید خدا روال اداری و قضایی‌اش را پیگیری می‌کنم. واقعا نمی‌دانم مسائلی که این عزیزان از کجا می‌آید و چه فکری پشتش است.»

فغانی سپس در واکنش به این سوال که فدراسیون فوتبال ایران مقابل هجمه عراقی‌ها به این داور کاملا منفعل عمل کرد، اینطور موضع‌گیری کرد: «خب ما را از خودشان نمی‌دانند. این چند ساله که ما برای ایران داوری کردیم و این همه افتخارات داوری رقم خورد، شاید نادیده می‌گیرند.»

 

ارسال نظر