زمان مطالعه: 2 دقیقه

امشب؛ فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا/ نتیجه فینالِ عربی چه خواهد شد؟

فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.
21 بهمن 1402
شناسه : 103665
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103665
84+
بالا
فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

حادثه 24 - فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل قطر با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا از این رقابت حذف شود. تیم ملی اردن نیز در دیگر بازی نیمه نهایی مقتدرانه کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد.

دیدار فینال شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه لوسیل قطر میان تیم‌های ملی قطر و اردن برگزار می‌شود. تیم ملی اردن برای رسیدن به فینال تیم‌های عراق، تاجیکستان و کره جنوبی را شکست داد و قطر نیز از سد امارات، ازبکستان و ایران گذشت.

قطر در نیمه‌نهایی با شکست ایران برای دومین سال متوالی به فینال جام ملت‌های آسیا رسید. در حالی که تصور می‌شد ایران پس از شکست ژاپن می‌تواند از سد قطر هم بگذرد اما اتفاق همیشگی باز هم گریبان فوتبال ایران را گرفت و شاگردان قلعه‌نویی با شکست 3 بر 2 حذف شدند.

قطر مدافع عنوان قهرمانی خیلی دوست دارد قهرمانی را این بار در کشورش جشن بگیرد. این تیم پس از برکناری کارلوس کی‌روش متحول شد و توانست در این جام خودش را به فینال برساند. آنها در مرحله گروهی با 9 امتیاز صدرنشین شدند و با شکست فلسطین، ازبکستان و ایران حالا در فینال آماده گرفتن جام هستند.

در طرف دیگر شاید خوش‌بین‌ترین هوادار اردن هم تصور نمی‌کرد تیم ملی این کشور به فینال برسد. آنها شگفتی‌ساز هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا هستند. اردن به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم در گروه خود و پس از بحرین و کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. آنها عراق را شکست دادند تا در یک‌چهارم نهایی با چالش بزرگ‌تری به‌نام کره‌جنوبی روبه‌رو شوند. ماجراجویی اردنی‌ها در بازی با کره ادامه داشت و توانستند شاگردان کلینزمن را با دو گل شکست دهند و برای نخستین بار در تاریخ این کشور به فینال آسیا راه یابند.

باید دید ماجراجویی اردنی‌ها چه‌پایانی خواهد داشت، آیا می‌توانند برای نخستین بار روی قله آسیا بایستند یا قطر برای دومین دوره متوالی قهرمان می‌شود و دَبِل خواهد کرد.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر