زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتیجه نهایی بازی ایران و قطر/ خداحافظی تلخ با جام ملت های آسیا

تیم ملی ایران با باخت 3 بر 2 مقابل قطر از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد.
18 بهمن 1402
شناسه : 103604
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103604
62+
بالا
تیم ملی ایران با باخت 3 بر 2 مقابل قطر از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد.

حادثه 24-  تیم ملی ایران با باخت 3 بر 2 مقابل قطر در ورزشگاه الثمامه از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد و حسرت جام برای ایران باقی بماند.

این دیدار در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری الثمامه دوحه و با قضاوت احمد علی از کویت برگزار شد. دیوید بکام و گابریل باتیستوتا نیز تماشاگران ویژه دیدار ایران - قطر در استادیوم الثمامه بودند. 

گل های ایران را سردار آزمون  در دقیقه 4 و علیرضا جهانبخش در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. 

قطر در نیمه اول و در دقیقه 18 گل اول را جبران کرد و در دقیقه 43 گل دوم خود را بازی بازی خوب اکرم عفیف به ثمر رساند. علیرغم فشار ایران روی دروازه قطر از دقیقه 70 به بعد معز علی بازیکن قطر روی یک توپ سرگردان صاحب موقعیت شد و گل سوم قطر را به ثمر رساند. 

در حالیکه داور کویتی این بازی 13 دقیقه وقت اضافه برای بازی در نظر گرفته بود، بازیکنان ایران نتوانستند گل مساوی را به ثمر برسانند و قطر تیم صعود کننده به فینال ایران بازی ها شد. 

 باخت به قطر در بدترین بزنگاه

در حالی که 4 ماه پیش در آخرین تقابل دو تیم ایران با برتری 4 بر صفر مقابل قطر دست یافته بود امروز با باخت 3 بر 2 از صعود به فینال بازماند تا حسرت حضور ایران در فینال جام ملت های آسیا 48 سااله شود.  ایران آمار بسیار خوبی برابر قطر دارد و در 6 تقابل قبلی این تیم را شکست داده است. ایران در 7 مصاف گذشته با قطر تنها یک گل خورده بود. تیم ملی در ۱۵ رویارویی پیشین با قطر تنها یک‌بار متحمل شکست شده است که آن‌هم مربوط به سال 2009 است.

ارسال نظر