زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان زورگیری سریالی قاتل فراری در استانبول

مرد کینه‌جو در تهران دست به جنایت زد و به ترکیه گریخت اما در آنجا هم دست از خلاف برنداشت و با همدستی دوستانش، دست به سرقت می‌زد.
18 بهمن 1402
شناسه : 103584
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103584
106+
بالا
مرد کینه‌جو در تهران دست به جنایت زد و به ترکیه گریخت اما در آنجا هم دست از خلاف برنداشت و با همدستی دوستانش، دست به سرقت می‌زد.

حادثه 24 - مرد کینه‌جو در تهران دست به جنایت زد و به ترکیه گریخت اما در آنجا هم دست از خلاف برنداشت و با همدستی دوستانش، دست به سرقت می‌زد.

آبان سال گذشته کارگری در یک ساختمان نیمه کاره در تهران با ضربات چاقو به قتل رسید و در تحقیقات پلیسی معلوم شد که قاتل، جوانی به نام محمد و از اقوام دور مقتول است. او پس از جنایت فراری شده بود تا اینکه چند روز قبل، یکی از بستگان مقتول به‌صورت اتفاقی وی را در خیابان دید و با پلیس تماس گرفت. به این ترتیب متهم فراری دستگیر شد و صبح دیروز برای انجام تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت. وی به بازپرس محمد جواد شفیعی گفت: من از مقتول کینه به دل داشتم. او نقش پستچی را بازی کرده و به خانه همسر برادرم رفته و با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. به همین دلیل به سراغش رفتم و جانش را گرفتم. وی ادامه داد: بعد از قتل با پرداخت 17هزار دلار به قاچاقچیان انسان، به ترکیه گریختم. در آنجا با چند نفر به‌صورت سریالی زورگیری می‌کردیم تا اینکه پلیس ترکیه همدستانم را دستگیر کرد. من هم از ترسم به ایران برگشتم و با هویت جعلی در یک ساختمان نیمه‌کاره کار می‌کردم تا اینکه یکی از اقوام مقتول مرا دید و دستگیر شدم. این متهم پس از اقرار به جنایت، برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.‌

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر