زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری قاتلان سرتیپ دوم کوروش بازیار هنگام فرار به شهرهای مرزی

قاچاقچیان کالا که در جریان فرار از دست پلیس شیراز، سرتیپ دوم کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز را به شهادت رسانده بودند دستگیر شدند.
17 بهمن 1402
شناسه : 103541
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103541
1384+
بالا
قاچاقچیان کالا که در جریان فرار از دست پلیس شیراز، سرتیپ دوم کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز را به شهادت رسانده بودند دستگیر شدند.

حادثه 24 - قاچاقچیان کالا که در جریان فرار از دست پلیس شیراز، سرتیپ دوم کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز را به شهادت رسانده بودند دستگیر شدند.

ساعت 4 صبح امروز ۱۷ بهمن‌ماه ماموران گشت پلیس شیراز به یک خودروی نیسان که محموله مشکوکی را حمل می‌کرد، مظنون شدند و به راننده دستور ایست دادند. راننده اما اقدام به فرار کرد و ماموران هنگام تعقیب خودرو، ماجرا را از طریق بی‌سیم به دیگر یگان‌ها اطلاع دادند. در این میان سرتیپ دوم کوروش بازیار که همزمان و از طریق بی‌سیم در جریان ماجرا قرار گرفته بود، به همراه تیمی از ماموران راهی مسیری شد که خودروی نیسان در حال فرار بود. دقایقی بعد آنها با مشاهده خودرو، دستور ایست دادند اما راننده همچنان به فرار ادامه داد. در این هنگام ماموران پلیس پس از شلیک چند تیر اخطار، لاستیک نیسان را هدف گرفته و با شلیک به آن، باعث توقف خودرو شدند. پس از آن راننده دستگیر شد و ماموران در حال بازرسی نیسان بودند که یک خودروی پژو پرشیا با 3 سرنشین که اسکورت نیسان حامل کالای قاچاق بود از راه رسید و با سرعت به سرتیپ دوم بازیار برخورد کرده و فرار کرد. به دنبال این حادثه فرمانده یگان امداد شیراز به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. در ادامه نیز ماموران به تعقیب عاملان شهادت او پرداختند و در نهایت حوالی ساعت 11:30 موفق شدند قاتل اصلی را به همراه 2 همدستش که در حال فرار به سمت نقطه صفر مرزی بودند محاصره و دستگیر کنند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر