زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس کلاهبردار میلیاردی را در کمد دیواری به دام انداخت

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.
17 بهمن 1402
شناسه : 103535
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103535
81+
بالا
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی روز سه شنبه گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر زیراب شهرستان سوادکوه و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده سرانجام در مخفیگاهش در داخل کمد دیواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰ پرونده قضائی بوده در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده کلاهبرداری در استان‌ها دیگر اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

 آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر