زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار هایما در اتوبان نطنز – کاشان / 5 نفر راهی بیمارستان شدند

سرپرست مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی خودروی هایما در اتوبان نطنز - کاشان یک کشته و ۵ مصدوم بر جا گذاشت.
16 بهمن 1402
شناسه : 103484
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103484
146+
بالا
سرپرست مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی خودروی هایما در اتوبان نطنز - کاشان یک کشته و ۵ مصدوم بر جا گذاشت.

حادثه 24 - سرپرست مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی خودروی هایما در اتوبان نطنز - کاشان یک کشته و ۵ مصدوم بر جا گذاشت.

مهرداد فرزندی پور اظهار کرد : این حادثه در ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح امروز دوشنبه شانزدهم بهمن‌ماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

 وی افزود: این حادثه در اتوبان نطنز به کاشان قبل از مجتمع سان آرا رخ داد که در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو هایما متأسفانه یکی از سرنشینان که مردی ۲۰ ساله بود قبل از رسیدن آمبولانس به علت شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داده بود و پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: حال مصدومان انتقالی رضایت‌بخش گزارش شده و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر