زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی از شرکت بازرگانی معروف در تهران با نشر اکاذیب

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به نشر اکاذیب علیه یک شرکت بازرگانی در کشور کرده بود،خبر داد.
16 بهمن 1402
شناسه : 103477
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103477
90+
بالا
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به نشر اکاذیب علیه یک شرکت بازرگانی در کشور کرده بود،خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به نشر اکاذیب علیه یک شرکت بازرگانی در کشور کرده بود،خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال مراجعه نماینده یکی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده در حوزه واردات و صادرات به پلیس فتای پایتخت و طرح شکایت علیه فرد یا افرادی که آنان را تهدید به نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به فرد یا افراد اخاذ از مدیران این شرکت ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده بودند، گفت: در واقع این ۱۰ میلیارد ریال وجهی بود که برای توقف عملیات تخریب و نشر اکاذیب علیه این شرکت درخواست شده بود.

وی ادامه داد:‌ پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ متهم که خانم جوانی بود در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت:‌ متهم پس از حضور در پلیس فتای پایتخت و مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع کسب مال اعلام کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر