زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت از البرزی ها با لباس پلیس/ پلیس تصاویر سارقان مامورنمارا منتشر کرد

رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما با دستور مقام قضایی از مالباختگان خواست این متهمان را شناسایی کنند.
14 بهمن 1402
شناسه : 103367
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103367
112+
بالا
رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما با دستور مقام قضایی از مالباختگان خواست این متهمان را شناسایی کنند.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما با دستور مقام قضایی از مالباختگان خواست این متهمان را شناسایی کنند.

سرهنگ حکمت اله شجاعی روز شنبه اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت از مردم توسط چند سارق مامورنما، دستگیری آنها به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهمان با عنوان مامور انتظامی، تلفن همراه و کارت بانکی شهروندان را گرفته و اقدام به سرقت کرده و سپس به سرعت متواری می شدند که می طلبد مردم در مواجهه با افرادی که با لباس و خودرو شخصی خود را مأمور معرفی می کنند ، کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت درخواست کنند.

شجاعی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق در خصوص این سرقت ها شدند، بیان کرد: افراد دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای در سرقت هستند.

وی بیان کرد: با دستور بازپرسی شعبه ۱۱ دادگاه عمومی و انقلاب ناحیه سه شهید بهشتی کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج-میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر