زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف 171 کیلو شیشه در بار خاک اره در مرز دوغارون

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.
13 بهمن 1402
شناسه : 103332
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103332
176+
بالا
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

حادثه 24 - فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور و در پی وصول اخبار واصله مبنی بر تلاش قاچاقچیان مواد مخدر در کشور افغانستان برای ورود محموله مواد مخدر افیونی به داخل کشور از طریق معبر رسمی دوغارون موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی فرماندهی هنگ مرزی تایباد قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی خودرو تریلی افغانستانی را در بدو ورود به کشور شناسایی، توقیف و مورد بازرسی قرار می‌دهند.

شجاع خاطر نشان کرد: مرزبانان در بازرسی از این خودروی ترانزیتی موفق شدند ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان تصریح کرد: این مواد مخدر توسط قاچاقچیان در الوارهای مخصوص کف تریلی به طرز بسیار حرفه‌ای و ماهرانه با استفاده از چسب و پیچ در هم تنیده و کلاف شده بودند، لذا خودرو توقیف و قاچاقچی مواد مخدر به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

 شجاع اعلام کرد: مرزبانان مقتدر و با صلابت این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در برابر قانون‌شکنان به ویژه قاچاقچیان ایستاده‌اند و قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کنند.

ارسال نظر