زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیوار نوشته و نفرین عجیب عراقی‌ها علیه فغانی / عکس

عراقی‌ها همچنان علیه علیرضا فغانی داور بازی اردن و عراق کینه دارند و علیه او روی دیوارها شعار می نویسند.
12 بهمن 1402
شناسه : 103314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103314
177+
بالا
عراقی‌ها همچنان علیه علیرضا فغانی داور بازی اردن و عراق کینه دارند و علیه او روی دیوارها شعار می نویسند.

 حادثه 24 -عراقی‌ها همچنان علیه علیرضا فغانی خشم دارند.

عراقی ها که با شکست مقابل اردن از جام ملت های آسیا کنار رفتند همچنان بر این عقیده هستند که علیرضا فغانی باعث حذف آنها از این رقابت ها شده است.آنها روی دیوار نوشته اند:«خدا همه رو میبخشه به‌ جز علیرضا (فغانی).»

تیم ملی عراق با شکست 3 بر 2 مقابل اردن از جام ملت‌های آسیا حذف شد. تصمیم جنجالی علیرضا فغانی برای اخراج آیمن حسین نقش زیادی در شکست عراقی‌ها داشت و باعث خشم آن‌ها شده است.

پس از اخراج ایمن حسین مهاجم عراق پیروزی 2 بر یک عراقی ها تبدیل شد به برد 3 بر 2 اردن و پس از این شکست و حذف عراقی ها از ادامه جام ملت های آسیا ایمن حسین علیه فغانی توییتی را منتشر کرد و نوشت: انصاف وجود ندارد وقتی حریف شما داور باشد الحمدلله در هر صورت از مردم عراق عذرخواهی می کنم که شما را ناامید کردم.

پس از این بازی عراقی‌ها به شدت از عملکرد فغانی عصبانی بودند و حتی خسوس کاساس، سرمربی این تیم هم صحبت‌های تندی را علیه او مطرح کرد. هواداران عراقی هم کامنت‌های توهین‌آمیزی در صفحه اینستاگرام داور ایرانی گذاشتند. آن‌ها حتی شماره تلفن فغانی را هم در فضای مجازی پخش کرده‌اند تا به این شکل خشم و عصبانیت خود را نشان دهند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر