زمان مطالعه: 3 دقیقه

خط و نشان علیرضا بیرانوند برای ژاپنی ها

علیرضا بیرانوند اعتراف کرد که مردم و علاقمندان به فوتبال در مصاف تیم ملی برابر سوریه حسابی اذیت شده‌اند.
11 بهمن 1402
شناسه : 103313
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103313
183+
بالا
علیرضا بیرانوند اعتراف کرد که مردم و علاقمندان به فوتبال در مصاف تیم ملی برابر سوریه حسابی اذیت شده‌اند.

 حادثه 24 -علیرضا بیرانوند اعتراف کرد که مردم و علاقمندان به فوتبال در مصاف تیم ملی برابر سوریه حسابی اذیت شده‌اند.

 علیرضا بیرانوند سنگربان باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که یکبار دیگر در مصاف دشوار و تاریخی مقابل سوریه قابلیت‌هایش را به رخ کشید، درباره این پیروزی سخت و رسیدن به مرحله بعدی گفت: من هم تبریک می‌گویم به مردم عزیزم. فکر می کنم مردم خیلی اذیت شدند بابت این بازی. در این هفت هشت روز بعد از بازی امارات آقای امیر قلعه‌نویی هر کس را می دید می گفت این سخت ترین بازی است.

او ادامه داد: می دانیم سوریه همیشه بهترین بازی خود را مقابل ما انجام می دهد. در نیمه اول بازی را خوب انجام دادیم ولی وقتی توپ ها به گل نمی رفت احساس بدی داشتم.

دلیل گریه مهدی طارمی 

بیرانوند درباره اشک‌های مهدی طارمی هم صحبت کرد و در اینباره گفت: بعد از بازی اشک هایش را دیدم. خیلی ناراحت شدم. بازیکن بزرگی است. از ته دل ناراحت بود. قبل از پنالتی ها پیش او رفتم و گفتم مردم انرژی می فرستند و گفتم خیالت راحت باشد. فقط دوست داشتم بازی به پنالتی برود.

او سپس درباره مهار پنالتی بیان کرد: من وظیفه ام را انجام دادم آن چیزی که مردم و کادر فنی می خواهند. متاسفانه دو دوره به ژاپن می خوریم و مهدی طارمی را نداریم.

تاریخ بازی ژاپن

بیرانوند سپس برای ژاپن خط و نشان کشید و گفت: مطمئم بازی سختی برای ژاپن خواهد بود. برای ما که می خواهیم با قهرمانی برگردیم. مردم از امشب به ما انرژی بدهند. امیدواریم مردم را خوشحال کنیم.

قرار است بازی با ژاپن سه روز دیگر یعنی روز شنبه برگزار شود. 

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر