زمان مطالعه: 2 دقیقه

مهم ترین شباهت‌ها و تفاوت‌های سیستم و ترکیب اوسمار با یحیی

با سرمربی شدن اوسمار در پرسپولیس باید دید او همان راه یحیی گل محمدی را در این تیم خواهد رفت یا تغییراتی ملموس در تیمش ایجاد می‌کند.
09 بهمن 1402
شناسه : 103176
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103176
133+
بالا
با سرمربی شدن اوسمار در پرسپولیس باید دید او همان راه یحیی گل محمدی را در این تیم خواهد رفت یا تغییراتی ملموس در تیمش ایجاد می‌کند.

حادثه 24 - با سرمربی شدن اوسمار در پرسپولیس باید دید او همان راه یحیی گل محمدی را در این تیم خواهد رفت یا تغییراتی ملموس در تیمش ایجاد می‌کند.

با شروع سرمربیگری اوسمار لوس ویرا در تیم پرسپولیس و عهده‌دار شدن اختیارات نفر اول کادر فنی باید دید این مربی در جایگاه سرمربی در حوزه فنی چه تصمیماتی خواهد گرفت.

یحیی گل محمدی در نیم فصل نخست فصل جاری و فصل قبل که اوسمار در کادر فنی سرخ‌ها حضور داشت غالبا از سیستم ۱-۱-۴-۴ استفاده می‌کرد و به ندرت از سیستم ۱-۳-۲-۴ بهره می‌برد.یحیی در مقطعی از فصل قبل و دقایقی از بازی‌های این فصل هم با حضور دو مهاجم نوک از سیستم ۲-۴-۴ خطی بهره برد اما باید دید اوسمار هم با همین سیستم در تیمش پیش خواهد رفت یا شرایط دیگری را در پرسپولیس ایجاد می‌کند.

همچنین باید دید او از حیث چیدمان ترکیب و ارنج یازده نفره چه تغییراتی نسبت به دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی خواهد داد.آیا اوسمار به برخی بازیکنان مهم و غالبا ثابت در دوره سرمربیگری یحیی همچنان اعتماد می‌کند یا نفرات دیگری را به زمین می‌فرستد؟

معمولا با حضور سرمربی جدید برخی بازیکنالن اصلی جایگاه قبلی خود در ترکیب را در خطر می بینند چرا که معمولا مربی جدید هیچ پیش‌زمینه ای از آنها ندارد یا اطلاعات شان از بازیکنان محدود و ناکافی است اما اوسمار طی یک فصل و نیم اخیر با این بازیکنان زندگی کرده و شاید تغییراتش حداقلی باشد.

از سوی دیگر با توجه به نقل و انتقالات نیم فصل فعلا دو بازیکن از پرسپولیس جدا شده و دو بازیکن اضافه شده که همین منجر به تغییرات در ترکیب خواهد شد ضمن اینکه اگر باشگاه پرسپولیس بازیکن یا بازیکنان دیگری در پست‌های دیگر جذب کند احتمال تغییرات نسبت به نیم فصل اول ناخوداگاه بیشتر هم می‌شود.

پرسپولیس روز بیستم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی خواهد بود و باید دید در آن مسابقه اوسمار با چه سیستم و چه ارنجی تیمش را به زمین خواهد فرستاد و تیم او چقدر شبیه یا متفاوت از تیم یحیی خواهد بود.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر