زمان مطالعه: 2 دقیقه

دزد دوچرخه‌ها در سمنان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق دوچرخه‌ها در یکی از مناطق شمالی سمنان با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبر داد.
09 بهمن 1402
شناسه : 103167
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103167
78+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق دوچرخه‌ها در یکی از مناطق شمالی سمنان با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق دوچرخه‌ها در یکی از مناطق شمالی سمنان با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی 9 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت دوچرخه فوجی ژاپنی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در یکی از مناطق شمالی سمنان و ایجاد جو ناامنی در محل، شناسایی و دستگیری سارق با سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد ۷ فقره سرقت دیگر دوچرخه با همان شیوه و شگرد در آن منطقه رخ داده است ، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیس در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقتها شناسایی شد که با گشت هدفمند و هوشیاری ، ماموران سارق را در پل جهاد هنگامی که قصد عزیمت به پایتخت را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸ فقره سرقت دوچرخه و یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سمنان اعتراف کرد ، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و در بازرسی از منزل وی دو عدد دوچرخه سایز ۲۶ کشف و به صاحبان آنها بازگردانده شد و تلاش برای شناسایی و کشف اموال فروخته شده توسط این سارق همچنان ادامه دارد .

 فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در پایان به شهروندان توصیه کرد از رها کردن دوچرخه و موتورسیکلت در معابر حتی پارکینگهای عمومی و مسکونی بدون استفاده از قفل و زنجیر مناسب و سایر تجهیزات مناسب ضد سرقت خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تردد و پرسه زنی افراد مشکوک اطراف منازل و وسایل نقلیه پارک شده در معابر بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر