زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر شیرین برای هواداران آبی‌پوشان/خیال باشگاه استقلال راحت شد

باشگاه استقلال مشکلی برای حضور در نقل و انتقالات ندارد.
08 بهمن 1402
شناسه : 103151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103151
1026+
بالا
باشگاه استقلال مشکلی برای حضور در نقل و انتقالات ندارد.

 حادثه 24 -باشگاه استقلال مشکلی برای حضور در نقل و انتقالات ندارد.

علی تارقلی زاده در حاشیه مراسم تفاهم نامه بین فدارسیون و موسسه خیریه کودکان بی‌سرپرست، در شرایطی که پیش‌تر فیفا خبر از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چند باشگاه فوتبال ایرانی داد و همچنین در این بین باشگاه استقلال ۳ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد، تارقلی زاده واکنش نشان داد و گفت: در ارتباط با بسته یا باز شدن پنجره، بحث مالی است. اگر فیفا اعلام کند که یک پنجره‌ای بسته است، باشگاه باید اقدام کند و با پرداختی خود پنجره را باز کند. اینکه 2 دوره است یا 3 دوره هیچ ابهامی در آن نیست. وقتی اعلام بشود و ما آن را در پرتال فیفا ببینیم، پنجره آن تیم بسته شود و نمی‌تواند بازیکن بگیرد.

او ادامه داد: ما در فوتبال باید فرهنگ سازی بکنیم. یکی از مباحث لایسنس گرفتن باشگاه‌ها، مالی است. اگر باشگاهی یک سنت بدهکار باشد، هم پنجره‌اش بسته می‌شود و هم نمی‌تواند در رقابت‌هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشته باشد. ما باید اذعان داشته باشیم و با سیاه نمایی نمی‌شود بگوییم که اینگونه نیست. باشگاه‌های ما باید ممیزی خود را حساب کند و بودجه سالیانه خود را در نظر بگیرد تا فیرپلی داشته باشد و بر اساس آن هزینه کند.

در پایان تاکید کرد: فرقی هم ندارد. ما شانزده لیگ داریم، لیگ یک داریم و تیم‌ها همگی در سامانه فیفا ثبت شده‌اند. استقلال 3 پنجره محروم نیست. وقتی تسویه مالی داشته باشد، این پنجره باز می‌شود. باشگاه‌ها اگر بدهی خود را پرداخت کنند، می‌توانند بازیکن بخرند و پنجره آنها باز می‌شود.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر