زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید 250 جلد کتاب مجازات یک مجرم در اشنویه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۴ فقره احکام فرهنگی جایگزین حبس با اهداف خدمات عام‌المنفعه در دادگاه کیفری۲ شهرستان اشنویه خبر داد.
08 بهمن 1402
شناسه : 103122
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103122
81+
بالا
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۴ فقره احکام فرهنگی جایگزین حبس با اهداف خدمات عام‌المنفعه در دادگاه کیفری۲ شهرستان اشنویه خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۴ فقره احکام فرهنگی جایگزین حبس با اهداف خدمات عام‌المنفعه در دادگاه کیفری۲ شهرستان اشنویه خبر داد.

با اشاره به صدور ۴ فقره احکام فرهنگی جایگزین حبس به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در اشنویه گفت: احکام فرهنگی مذکور در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه مبنی بر احیای حقوق عامه مردم و حبس‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به نیاز‌های مناطق محروم و افزایش سرانه مطالعه بر مدار اجرای حکمرانی مطلوب قضایی و مردم محوری با هدف خدمت به عموم مردم توسط رئیس دادگاه کیفری دو و قاضی دادگاه انقلاب شهرستان اشنویه صادر شده است.

  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد، در طول سه ماه اخیر حدود ۱۰۰ حکم جایگزین حبس با اهداف خدمات عام المنفعه با محوریت مناطق محروم در موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی، زیست محیطی و بهزیستی صادر شده است.

وی عنوان کرد: همین روند در جهت بهبود و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان اشنویه در تعامل با سایر ارگان‌های خدمت‌‎گذار به مردم اشنویه ادامه خواهد داشت.

عتباتی در پایان افزود: ۲۵۰ جلد کتاب و یک دستگاه رایانه از محل احکام جایگزین حبس جهت استفاده عموم مردم در این شهرستان خریداری شده است.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر