زمان مطالعه: 1 دقیقه

آدم ربایی وحشتناک در یکی از خیابان‌های زابل توسط سرنشینان پژو 206

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۳ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران انتظامی در زابل خبر داد.
08 بهمن 1402
شناسه : 103117
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103117
120+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۳ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران انتظامی در زابل خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۳ ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران انتظامی در زابل خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان‌های زابل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد چند نفر ناشناس با صورت‌های پوشیده، جوانی ۲۳ ساله را با تهدید با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده که با تلاش مستمر پلیس، در کمتر از چهار ساعت، محل نگهداری این گروگان شناسایی، جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری در یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنندبا قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر