زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعلام علت برکناری سرمربی علی کریمی و حسینی

باشگاه کایسری اسپور تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت.
07 بهمن 1402
شناسه : 103080
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103080
82+
بالا
باشگاه کایسری اسپور تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت.

حادثه 24 - باشگاه کایسری اسپور تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت.

 تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه که سید مجید حسینی و علی کریمی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، از هفته پنجم این فصل با هدایت رجب اوچار کارش را دنبال می‌کرد، اما نتایج ضعیف این سرمربی 48 ساله طی ماه‌های اخیر منجر به برکناری او شد.

کایسری اسپور فصل 24-2023 سوپر لیگ ترکیه را با هدایت چاکداش آتان آغاز کرد که در چهار هفته ابتدایی با او توانست یک پیروزی و سه تساوی داشته باشد، اما پس از جدایی این سرمربی و انتقالش به باشاک‌شهیر استانبول، رجب اوچار جانشین وی شد و از هفته پنجم روی نیمکت کایسری نشست.

رجب اوچار که تجربه فعالیت به‌عنوان دستیار در بشیکتاش و سرمربیگری در عمرانیه اسپور را در کارنامه داشته، شروع خوبی در کایسری اسپور داشت ولی به مرور زمان نتایج او ضعیف شد تا جایی که منجر به قطع همکاری با وی شود.

باشگاه کایسری اسپور پس از 18 مسابقه سوپر لیگ ترکیه با هدایت رجب اوچار که هفت پیروزی، دو مساوی و 9 شکست داشت و در سه دیدار جام حذفی نیز دو برد و یک باخت به دست آورد، تصمیم گرفت این سرمربی را اخراج کند.

یاران حسینی و کریمی در هشت مسابقه رسمی و پیاپی اخیرشان نمایش فاجعه‌باری داشتند و هفت شکست در سوپر لیگ ترکیه و یک باخت در جام حذفی متحمل شدند تا این نتایج منجر به برکناری رجب اوچار شود.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر