زمان مطالعه: 3 دقیقه

پاره شدن طناب دار 14 محکوم به قصاص در بوشهر

رئیس سازمان زندان‌های کشور از کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این راستا در زمینه استفاده از پایند الکترونیکی مرکز مراقبت‌های الکترونیک در زندان‌ها افتتاح شده است.
07 بهمن 1402
شناسه : 103065
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103065
171+
بالا
رئیس سازمان زندان‌های کشور از کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این راستا در زمینه استفاده از پایند الکترونیکی مرکز مراقبت‌های الکترونیک در زندان‌ها افتتاح شده است.

 حادثه 24 - رئیس سازمان زندان‌های کشور از کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این راستا در زمینه استفاده از پایند الکترونیکی مرکز مراقبت‌های الکترونیک در زندان‌ها افتتاح شده است.

غلامعلی محمدی صبح امروز در آیین افتتاح مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان بوشهر توسعه استفاده از سامانه پابند الکترونیکی و ایجاد زندان‌های مجازی را از اهداف راه‌اندازی مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان دانست.

وی آزادی زندانیان جرایم غیرمالی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها از برنامه‌های مهم این سازمان است که در این راستا همکاری خیرین و دستگاه‌ها و نهادها درخور تحسین است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این راستا در زمینه استفاده از پایند الکترونیکی مرکز مراقبت‌های الکترونیک در زندان‌ها افتتاح شده است

همچنین با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور ضمن افتتاح کارگاه خوداشتغالی و خودکفایی مصنوعات چرم در زندان مرکزی بوشهر 500 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانی نیازمند استان بوشهر توزیع شد.

سیدمحتشم حسینی هدف از راه‌اندازی مرکز مراقبت الکترونیکی زندانی های استان را کاهش جمعیت کیفری و رفاه حال خانواده‌های زندانی دانست و بیان کرد: مرکز مراقبت الکترونیکی زندان‌های استان 170 نفر از زندانیان که از پابند الکترونیکی استفاده می‌کند تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس سازمان زندان‌های کشور به بوشهر از مرکز سلامت زندان مرکزی بوشهر با هدف پایش و ارزیابی زندانیان در ورود به منظور بررسی سلامت جسمی، روحی و روانی آنها افتتاح شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر با اشاره به توزیع 500 بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمندان استان ارزش هر بسته را 1.2 میلیون تومان دانست و بیان کرد: این بسته‌ها با مشارکت انجمن حمایت از زندان های بوشهر، برازجان، خورموج و گناوه توزیع شد.

رهایی 14 محکوم به قصاص در بوشهر

غلامعلی محمدی ظهر امروز در آیین آزادی زندانیان واجد شرایط و رهایی محکومان از قصاص در زندان مرکزی بوشهر با بیان اینکه حبس زدایی در اولویت برنامه‌های دستگاه قضا قرار دارد اظهار داشت: در این راستا به مناسبت‌های مختلف آزادی زندانیان واجد شرایط در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به آزادی 63 زندانی واجد شرایط از زندان‌های استان بوشهر گفت: به نیت سن حضرت علی(ع) و حاج قاسم سلیمانی امروز 63 زندانی در استان بوشهر از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان با همکاری خیرین 15 میلیارد تومان تامین شد اضافه کرد: آزادی این زندانیان با تلاش رئیس کل دادگستری، خیرین، گذشت شاکیان و ستاد دیه استان بوشهر انجام شده است.

محمدی از رهایی 14 محکوم به قصاص در بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش رئیس کل دادگستری، شورای حل اختلاف زندان، اداره کل زندان‌ها، ستاد دیه استان بوشهر و رضایت اولیای دم 14 محکوم از قصاص رهایی یافتند و به زندگی بازگشتند.

رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی ادامه داد: در مجموع امسال 27 محکوم در استان بوشهر از قصاص رهایی یافته‌اند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر