زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری 2 هزار میلیاردی در ایلام/ مرد هزار چهره 176 نفر را سرکیسه کرده بود

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری متهم متواری ۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت : متهم کلاهبردار دارای ۱۷۶ شاکی در استان است.
07 بهمن 1402
شناسه : 103058
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103058
155+
بالا
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری متهم متواری ۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت : متهم کلاهبردار دارای ۱۷۶ شاکی در استان است.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری متهم متواری ۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت : متهم کلاهبردار دارای ۱۷۶ شاکی در استان است.

سردار  جمال سلمانی اظهار داشت : متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به جعل و کلاهبرداری از تعداد 176 نفر تحت عنوان تحویل خودرو به متقاضیان نموده بود در سنوات گذشته دستگیر و به زندان مرکزی ایلام تحویل داده می شود که با استفاده از ترفندهای خاصی به مرخصی اعزام و متعاقب آن متواری شده بود.

وی اضافه کرد : متهم پس از متواری شدن در یکی از شهرستان های استان تهران با هویت جعلی در یک کشتارگاه دام تحت عنوان نگهبان استخدام و مشغول به کار می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد : مأموران پلیس آگاهی استان موفق شدند ضمن هماهنگی با مقام قضائی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات لازم موفق شدند متهم را دستگیرکنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : متهم پس از دستگیری به اتهام کلاهبرداری 2 هزارمیلیارد ریالی جهت تحمل ادامه مجازات به زندان مرکزی ایلام تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر