زمان مطالعه: 2 دقیقه

۲ کشته در تصادف جاده کلاله به گنبد کاووس

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گلستان از جان باختن ۲ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه پراید در محور کلاله به گنبد کاووس خبر داد.
06 بهمن 1402
شناسه : 103042
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/103042
119+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گلستان از جان باختن ۲ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه پراید در محور کلاله به گنبد کاووس خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گلستان از جان باختن ۲ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه پراید در محور کلاله به گنبد کاووس خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی امروز (جمعه، ششم بهمن ماه) به تشریح جزئیات تصادف بامداد امروز در یکی از محورهای مواصلاتی استان گلستان پرداخت و گفت: درپی تماس‌ها با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) وقوع تصادف دو دستگاه پراید در محور کلاله به گنبد کاووس در مسیر «خط نو» به روستای «سارجه کر» گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه منبع تماس یادشده با مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر، مرکز ۱۱۵ اورژانس بود، ادامه داد: این حادثه که حدود ساعت ۱:۲۳ بامداد امروز به وقوع پیوست و دو تیم زبده از پایگاه سه‌راهی گالیکش جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به اینکه چهار نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات برای امدادرسانی به مصدومان و محبوسان تصادف به محل اعزام شدند، اظهار کرد: ۶ نفر در این تصادف دچار حادثه شدند؛ از این میان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر که دچار مصدومیت شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

وی زمان پایان عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این تصادف را حدود صبح امروز دانست و گفت: نیروهای پلیس راه و انتظامی در صحنه حادثه حضور داشتند و مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

غریب‌آبادی با تأکید بر اینکه نیروهای زبده و مجرب جمعیت هلال احمر در زمان وقوع هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی برای امدادرسانی در آماده‌باش هستند، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی ۲ روزه، شاهد افزایش بار ترافیکی جاده‌های استان هستیم که رعایت کامل قوانین ترافیکی و تردد با سرعت مطمئنه در جاده‌ها از الزامات است. راننده‌ها هنگام تردد در محورهای استان، با سرعت مجاز حرکت کنند و به علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای سرعت مجاز توجه کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر