زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل نامرئی جان ۲ جوان در شهمیرزاد را گرفت

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حادثه گازگرفتگی در منزل مسکونی واقع در بخش شهمیرزاد ۲ جوان را به کام مرگ کشاند و یک نفر با اقدام‌های سریع پلیس نجات یافت.
03 بهمن 1402
شناسه : 102983
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102983
117+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حادثه گازگرفتگی در منزل مسکونی واقع در بخش شهمیرزاد ۲ جوان را به کام مرگ کشاند و یک نفر با اقدام‌های سریع پلیس نجات یافت.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حادثه گازگرفتگی در منزل مسکونی واقع در بخش شهمیرزاد ۲ جوان را به کام مرگ کشاند و یک نفر با اقدام‌های سریع پلیس نجات یافت.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: شب گذشته طی تماس خانمی از شهر مشهد با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر اینکه همسر ۲۷ ساله اش به عنوان پیمانکار راهداری شهرستان مهدیشهر به همراه ۲ جوان ۲۶ و ۳۰ ساله دیگر به شهر شهمیرزاد رفتند و از سه روز قبل تاکنون پاسخگوی تلفن نیستند، با توجه به حساسیت موضوع مشخصات و آدرس محل کار آنها از خانم تماس گیرنده دریافت و تلاش‌ها برای یافتن آنان آغاز شد.

شهمیرزاد منطقه‌ای کوهستانی در شمال شهرستان مهدیشهر قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر محل سکونت این افراد با پیگیری مستمر پلیس از اهالی و همسایگان محل سکونت جدید آنها که چند روزی بود در آن حضور داشتند شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: پس از زنگ زدن در خانه کسی پاسخگو نبود به همین منظور ماموران انتظامی با فرضیه احتمال وقوع هرگونه حادثه ای برای آنان، پس از هماهنگی‌های لازم وارد منزل شدند و مشاهده کردند هر سه نفر از حال رفته و دچار گازگرفتگی شده‌اند.

وی اضافه کرد: پلیس با تماس با گروه‌های امدادی و اقدام‌های اولیه در رعایت نکات ایمنی را انجام داد و سپس با حضور عوامل اورژانس سه نفر به بیمارستان منتقل و مشخص شد ۲ جوان در همان ساعات اولیه جان باختند اما همسر خانمی که از مشهد تماس گرفته بود دارای علائم حیاتی ضعیفی است که با تلاش کادر درمان احیا و از مرگ نجات یافت.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر