زمان مطالعه: 1 دقیقه

دو طایفه بزرگ در روستای خرمن سوخته بعد از 5 سال آشتی کردند

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین از پایان اختلاف ۵ ساله دو طایفه در روستای خرمن سوخته بخش مرکزی قزوین خبر داد.
02 بهمن 1402
شناسه : 102940
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102940
89+
بالا
رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین از پایان اختلاف ۵ ساله دو طایفه در روستای خرمن سوخته بخش مرکزی قزوین خبر داد.

حادثه 24 - رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین از پایان اختلاف ۵ ساله دو طایفه در روستای خرمن سوخته بخش مرکزی قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ پرونده نزاع دسته‌جمعی دو طایفه بزرگ در روستای خرمن سوخته بخش مرکزی قزوین با اتهام نزاع دسته‌جمعی، ضرب و جرح با سلاح شکاری، نگهداری سلاح غیر مجاز و اخلال در نظم عمومی در محاکم کیفری پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: این پرونده ۱۲۰۰ صفحه‌ای به دلیل وجود تعداد زیاد شکات و خسارت میلیاردی وارد شده به طرفین جزو پرونده‌های مسن و معوقی بود که در ۵ سال گذشته بلاتکلیف مانده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری اضافه کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری این پرونده حجیم توسط محاکم کیفری به یکی از شعبات شورای حل اختلاف شهر قزوین ارجاع و در هیئتی متشکل از همکاران با تجربه و حضور افتخاری رییس حوزه قضایی ضیاآباد مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای حل اختلاف استان در پایان خاطر نشان کرد: به همین منظور در جلسات متعددی که با حضور طرفین دعوی و استفاده از تجربیات موفق رئیس حوزه قضایی ضیاآباد برگزار شد، با تلاش و سعه صدر همکاران، کلیه شکات رضایت خود را اعلام کرده و این پرونده نیز به صلح و سازش ختم شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر