زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی مرگبار برای جوان 24 ساله در کرج/ قاتل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: جوان 20 ساله‌ای که به دلیل نگاه خیره اقدام به قتل یک فرد 24 ساله با ضربه چاقو کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی دستگیر شد.
02 بهمن 1402
شناسه : 102931
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102931
126+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: جوان 20 ساله‌ای که به دلیل نگاه خیره اقدام به قتل یک فرد 24 ساله با ضربه چاقو کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی دستگیر شد.

 حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: جوان 20 ساله‌ای که به دلیل نگاه خیره اقدام به قتل یک فرد 24 ساله با ضربه چاقو کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در جاده آتشگاه، تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات تشخیص هویت و مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که مقتول یک جوان 24 ساله بوده که به دلیل نگاه خیره با یک جوان دیگر درگیر و در یک زد و خورد بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش فوت می‌ کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی قاتل آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که جوانی 20 ساله بود، شناسایی دستگیر می شود.

این مقام انتظامی گفت: متهم صراحتا به ارتکاب قتل به دلیل خیره شدن مقتول به او اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد تا با نظارت کامل بر رفتار و اعمال جوانان خود از وقوع جنایات مشابه و یک عمر پشیمانی پیشگیری کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر