زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان چاقوکشی در تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پنج شرور که در یکی از خیابان‌های شهر تبریز موجب راهبندان، مزاحمت و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.
02 بهمن 1402
شناسه : 102923
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102923
118+
بالا
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پنج شرور که در یکی از خیابان‌های شهر تبریز موجب راهبندان، مزاحمت و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پنج شرور که در یکی از خیابان‌های شهر تبریز موجب راهبندان، مزاحمت و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر چاقو کشی و راهبندان و تخریب خودروهای عبوری، توسط ۵ نفر در یکی از خیابان‌های تبریز بلافاصله ماموران کلانتری ۲۸ قراملک به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که پنج نفر شرور اقدام به راهبندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری ‌می‌کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی با شجاعت هر چه تمام، افراد شرور را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

سردار محمدی گفت: دربازجویی از متهمان که درحالت عادی نبودند تعدادی سلاح سرد کشف شد.

وی با توجه به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، افزود: امنیت و آرامش مردم با خون شهدا به دست آمده است و هرکس بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند پلیس با تمام توان با آنان برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر