زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین خبر درباره بازیکن مصدوم پرسپولیس از زبان پزشک معالجش

وحید امیری از شروع تمرینات زمستان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی رؤیت شده، اما اولویت حضور او در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است.
01 بهمن 1402
شناسه : 102906
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102906
317+
بالا
وحید امیری از شروع تمرینات زمستان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی رؤیت شده، اما اولویت حضور او در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است.

حادثه 24 - علی اعظم فیزیوتراپ تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت وحید امیری بعد از بازگشت به تمرینات توضیح می‌دهد: «آقا وحید تمریناتش را آغاز کرد اما هنوز مراحل درمانی‌‌اش را طی می‌کند و به شرایط صددرصد نرسیده‌ است. ایشان در برخی از آیتم‌های تمرینی شرکت می‌کند اما در برخی آیتم‌ها حضور ندارد.»

اعظم ادامه می‌دهد: «آسیب ایشان آسیب سختی بود و در محل خوبی هم نبود که ما را با چالش مواجه کرد اما خدا را شکر کنترل شد و همه مراحل را پیگیری کردیم تا بهترین اتفاق برایشان رخ دهد.»

فیزیوتراپ پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امیری به بازی جام حذفی در تاریخ 20 بهمن خواهد رسید یا نه گفت: «اصلا اولویت‌مان آن بازی نیست. بحث سلامتی ایشان در اولویت است. ما در تمرینات با هماهنگی خودشان یک‌سری آیتم‌ها را برایش در نظر گرفته‌ایم و مرحله به مرحله جلو می‌رویم.»

اعظم ادامه داد: «شرایط بازگشت به تمرین داریم و شرایط بازگشت به ورزش که اینها با هم فرق می‌کند. ما باید کم‌کم کار را پیش ببریم و نمی‌توانیم یکهو به ایشان فشار بیاوریم. الان هم در آیتم‌های فوتبال و تحت فشار اگر زمان آیتم کوتاه باشد، ایشان شرکت می‌کند اما در تایم‌های طولانی نه. بعد از طی شدن این مراحل هم ایشان باید در یک‌سری تست‌ها شرکت کند تا ببینیم کی در شرایط مسابقه قرار خواهد گرفت.»

فیزیوتراپ پرسپولیس درباره انگیزه و اشتیاق بالای وحید امیری برای بازگشت به فرم مسابقه گفت: «آقا وحید همیشه در تمام مراحل حتی زمانی که از ناحیه کمر مصدوم بودند فوق‌العاده مصمم بودند و در سختی‌ها روحیه جنگندگی‌اش را از دست نداد. ایشان در این مسیر همواره سختکوش بوده و برای بازیکنان جوان یک الگوست.»

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر